Sophrosyne schreef: Ik snap eigenlijk niet waarom Elise en Cantarella nog designer zijn, ze komen heel weinig online en voor zover ik weet hebben ze laatste paar maanden helemaal niks ontworpen? ><
Minori schreef: Ik snap eigenlijk niet waarom Elise en Cantarella nog designer zijn, ze komen heel weinig online en voor zover ik weet hebben ze laatste paar maanden helemaal niks ontworpen? ><