Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Er zijn een paar designers
jaalda11
Landelijke ster



Ik weet het.

o.o
Anoniem
Wereldberoemd



Als je het tegen ze zegt kun je tips geven?

Ik denk niet dat ze daardoor beter gaan ontwerpen, ik pixel en dat doen hun (wss) niet.
bewitched
Internationale ster



Ik heb trouwens van Memorials nooit meer designs gezien, maar zijn die wel geweest?

Met pasen en ook wel andere setjes van haar zijn er geweest.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb trouwens van Memorials nooit meer designs gezien, maar zijn die wel geweest?

Ja http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Memorials#blog
Anoniem
Wereldberoemd



  
Julia
YouTube-ster



Ik heb trouwens van Memorials nooit meer designs gezien, maar zijn die wel geweest?

Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb trouwens van Memorials nooit meer designs gezien, maar zijn die wel geweest?


Zie 1 van mijn berichten hierboven :)
Anoniem
Wereldberoemd



Ik weet het.

bauwine + d

Gimme the D
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb trouwens van Memorials nooit meer designs gezien, maar zijn die wel geweest?

Ja http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Memorials#blog

2 ontwerpen buiten de D-competitie... hmm maar ja oké

Mja ja, vond het ook al raar. 
Laryanue
Karaoke-ster



Hmmm... You're making me curious.
Anoniem
Wereldberoemd



bauwine + d

Gimme the D

wants the D

eyebrows
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik snap eigenlijk niet waarom Elise en Cantarella nog designer zijn, ze komen heel weinig online en voor zover ik weet hebben ze laatste paar maanden helemaal niks ontworpen? ><
Anoniem
Wereldberoemd



Ik snap eigenlijk niet waarom Elise en Cantarella nog designer zijn, ze komen heel weinig online en voor zover ik weet hebben ze laatste paar maanden helemaal niks ontworpen? ><

Tja ;s
Anoniem
Wereldberoemd



Ik voel me aangesproken ookal heb ik the D niet meer .-.

Nee jij moet weet D worden man :cccccc
Anoniem
Wereldberoemd



Ik voel me aangesproken ookal heb ik the D niet meer .-.

Nee jij moet weet D worden man :cccccc

Omg gelukkig ehehehe

Jou designs zijn fab
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste