Silatunique schreef:
Het is de legende! Nee just kidding, welkom op vp! >.< Voor vragen mag je me altijd mailen ;D
Parry schreef:
Jah ik kan er ook niets aan doen.. bij elke spel gebeurt het.. damn
Jah ik kan er ook niets aan doen.. bij elke spel gebeurt het.. damn
Het is de legende! Nee just kidding, welkom op vp! >.< Voor vragen mag je me altijd mailen ;D


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18