SoldToADemon schreef:
Tot nu toe heb ik bijna alles dat ik won uitgegeven aan bff plekken, oftewel gedeeld, dus ja, dat zeg ik
Riraito schreef:
Moet jij nodig zeggen xx
SoldToADemon schreef:
Delen xx
Delen xx
Moet jij nodig zeggen xx
Tot nu toe heb ik bijna alles dat ik won uitgegeven aan bff plekken, oftewel gedeeld, dus ja, dat zeg ik


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
540