Felicia schreef:
meh dacht dat je boos werd not dus
@undedected ok
Laura schreef:
CampHalfBlood is een thema label, mijn label heeft hetzelfde doel als die van jou en de meesten zitten al op hun plek bij mij. Maar ik vind het een erg leuk initiatief (:
Felicia schreef:
Camphalfblood en quantum vgm
Angel schreef:
2?
2?
Camphalfblood en quantum vgm
CampHalfBlood is een thema label, mijn label heeft hetzelfde doel als die van jou en de meesten zitten al op hun plek bij mij. Maar ik vind het een erg leuk initiatief (:
meh dacht dat je boos werd not dus
@undedected ok


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
