Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Thegoldenquill zoekt leden.
Anoniem
Minister of Pop



2?

Camphalfblood en quantum vgm

CampHalfBlood is een thema label, mijn label heeft hetzelfde doel als die van jou en de meesten zitten al op hun plek bij mij. Maar ik vind het een erg leuk initiatief (:

meh dacht dat je boos werd not dus

@undedected ok
Silatunique
Landelijke ster



zo weer 2 dr bij

Ja geheheh beter dan niks.

dity hebben jullie ideetjes hoe we het leuker kunnen maken?

yay ty.

Ja, miss. kunnen we elke week een thema doen en wie de beste orpg verhaallijn heeft krijgt dan een prijs idk
Anoniem
Straatmuzikant



Camphalfblood en quantum vgm

CampHalfBlood is een thema label, mijn label heeft hetzelfde doel als die van jou en de meesten zitten al op hun plek bij mij. Maar ik vind het een erg leuk initiatief (:

meh dacht dat je boos werd not dus

@undedected ok

Waarom zou ik boos worden? Schrijven is een passie van mij en ik ben allang blij dat ik jou heb kunnen inspireren om ook een schrijflabel te openen. Hoe meer, hoe beter toch (:
Anoniem
Minister of Pop



CampHalfBlood is een thema label, mijn label heeft hetzelfde doel als die van jou en de meesten zitten al op hun plek bij mij. Maar ik vind het een erg leuk initiatief (:

meh dacht dat je boos werd not dus

@undedected ok

Waarom zou ik boos worden? Schrijven is een passie van mij en ik ben allang blij dat ik jou heb kunnen inspireren om ook een schrijflabel te openen. Hoe meer, hoe beter toch (:

yay

@undedected mail me ff je ideetjes
Silatunique
Landelijke ster



meh dacht dat je boos werd not dus

@undedected ok

Waarom zou ik boos worden? Schrijven is een passie van mij en ik ben allang blij dat ik jou heb kunnen inspireren om ook een schrijflabel te openen. Hoe meer, hoe beter toch (:

yay

@undedected mail me ff je ideetjes

Okay, ik mail je vanmiddag ! Ik moet naar school Caio! :d
Anoniem
Minister of Pop



Waarom zou ik boos worden? Schrijven is een passie van mij en ik ben allang blij dat ik jou heb kunnen inspireren om ook een schrijflabel te openen. Hoe meer, hoe beter toch (:

yay

@undedected mail me ff je ideetjes

Okay, ik mail je vanmiddag ! Ik moet naar school Caio! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

doei

meh mijn inspiratie is gwn weg zelfs voor ideetjes
Anoniem
Minister of Pop



Okay, ik mail je vanmiddag ! Ik moet naar school Caio! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

doei

meh mijn inspiratie is gwn weg zelfs voor ideetjes

misschien wedstrijden of speciale forums van het platenlabel mailen om elkaar te leren kennen dat je een echte groep word en dat je niet zomaar als alle andere platelebels bent dat de leden zich fijn voelen

mm
Anoniem
Minister of Pop



misschien wedstrijden of speciale forums van het platenlabel mailen om elkaar te leren kennen dat je een echte groep word en dat je niet zomaar als alle andere platelebels bent dat de leden zich fijn voelen

mm

vind je het wat

maar wat moet ik dan zeggen
Anoniem
Minister of Pop



hh
Anoniem
Minister of Pop



Hh ideeyjes voor ons label. Ookal zit je bij een ander label mogen ook genoemd worden.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: