alishakusx schreef:
omgg zoveel ! hahaha
schrijf maar wat leuks, iets waarmee je denkt dat je mee aanspreekt : )
mag iets over je zelf zijn, maar mag ook over iets heel anders gaan ofso hahaha
Minori schreef:
Wat moet er dan in de brief staan? ^^
Gelukkig heb ik best wat ervaring, zelf 5 labels gehad en bij 3 mod geweest!
alishakusx schreef:
je kan altijd mailen om mod te worden : ) extra ondersteuning kan ik altijd gebruiken !
zal ik je een uitnodiging sturen om lid te worden?
Minori schreef:
Maar ehm, ik wil best meehelpen met leden zoeken enz. Ik word wel lid, wanneer komt de mod uitslag en tot wanneer kan je inzenden?
Maar ehm, ik wil best meehelpen met leden zoeken enz. Ik word wel lid, wanneer komt de mod uitslag en tot wanneer kan je inzenden?
je kan altijd mailen om mod te worden : ) extra ondersteuning kan ik altijd gebruiken !
zal ik je een uitnodiging sturen om lid te worden?
Wat moet er dan in de brief staan? ^^
Gelukkig heb ik best wat ervaring, zelf 5 labels gehad en bij 3 mod geweest!
omgg zoveel ! hahaha
schrijf maar wat leuks, iets waarmee je denkt dat je mee aanspreekt : )
mag iets over je zelf zijn, maar mag ook over iets heel anders gaan ofso hahaha


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16