Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Survival zoekt leden !
alishakusx
Straatmuzikant



Maar ehm, ik wil best meehelpen met leden zoeken enz. Ik word wel lid, wanneer komt de mod uitslag en tot wanneer kan je inzenden?

je kan altijd mailen om mod te worden : ) extra ondersteuning kan ik altijd gebruiken !
zal ik je een uitnodiging sturen om lid te worden?

Wat moet er dan in de brief staan? ^^ 

Gelukkig heb ik best wat ervaring, zelf 5 labels gehad en bij 3 mod geweest!

omgg zoveel ! hahaha
schrijf maar wat leuks, iets waarmee je denkt dat je mee aanspreekt : )
mag iets over je zelf zijn, maar mag ook over iets heel anders gaan ofso hahaha
Sophrosyne
Straatmuzikant



je kan altijd mailen om mod te worden : ) extra ondersteuning kan ik altijd gebruiken !
zal ik je een uitnodiging sturen om lid te worden?

Wat moet er dan in de brief staan? ^^ 

Gelukkig heb ik best wat ervaring, zelf 5 labels gehad en bij 3 mod geweest!

omgg zoveel ! hahaha
schrijf maar wat leuks, iets waarmee je denkt dat je mee aanspreekt : )
mag iets over je zelf zijn, maar mag ook over iets heel anders gaan ofso hahaha

Ja, het werd elke keer geen succes. :c
Account verwijderd




Ik zou willen komen, maar ja, moderator van een ander label so.

als je mail stuurt met wat je in huis bent als je mod wil zijn : )


Sorry ik ben trouw aan AR
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh, ik ga beginnen aan mijn brief!
alishakusx
Straatmuzikant



hh, ik ga beginnen aan mijn brief!

isgoed ! xoxo
alishakusx
Straatmuzikant



Ik zou willen komen, maar ja, moderator van een ander label so.

als je mail stuurt met wat je in huis bent als je mod wil zijn : )


Sorry ik ben trouw aan AR

AR? :x
Sophrosyne
Straatmuzikant



als je mail stuurt met wat je in huis bent als je mod wil zijn : )


Sorry ik ben trouw aan AR

AR? :x

Anime records.
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh, ik ga beginnen aan mijn brief!

isgoed ! xoxo

Opgestuurd!
alishakusx
Straatmuzikant



Sorry ik ben trouw aan AR

AR? :x

Anime records.

oooh hahaha :X
maar angel luister is goed, mijn label is ook leuk hoor q
ik heb anna en Anouk hahaha
alishakusx
Straatmuzikant



hh
alishakusx
Straatmuzikant



Hh
alishakusx
Straatmuzikant



hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: