Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Damn, wat heb ik modbeheer gemist zeg.
Anoniem
Wereldberoemd



Heel veel succes! Ik moet ook nog maar 1 examen. :3

Natuurkunde of MAW? HAHAH

Natuurkunde ;P
Anoniem
Popster



Nog een laatste succes :3 You'll do great!

Die had ik vandaag. ^^
Heb echt een mega domme fout gemaakt in de laatste minuut. xD Ik had een fout antwoord die ging ik verbeteren heb ik in de haast het verkeerde antwoord weer opgeschreven. HAAHHA. Dat is wel jammer van die 2 punten die ik ben mis gelopen. But fine. 
Het is alsnog een dikke voldoende. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Ahww wel stom ja, maar ach twee puntjes! Super dat het een voldoende is <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Tsja, 2 puntjes is toch weer 0,2 hahaha. Maar goed, maakt niet heel veel uit.
Anoniem
Popster



Heel veel succes! Ik moet ook nog maar 1 examen. :3

Natuurkunde of MAW? HAHAH

Natuurkunde ;P

Dan wens ik je echt heeeeeel veel succes toe aangezien natuurkunde vrij pittig is.
xAnna
Straatmuzikant



was jij awake
HAHAHAHAHAH
oh god
Ik voel me zo dom
zo dom
zo dom
Maar oke dan was het mailen heel leuk en ik voelde echt een klik haha

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA, ik dacht dat je dat wel wist. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.

En klopt. Haha, was wel tof!

Nee, HAHAHAHAHA maar ik dacht van oke ik heb diegene mijn nummer gegeven dus ze moet wel tof zijn

Ja idd!
Anoniem
Wereldberoemd



Marjaaaaaaaaa
Anoniem
Popster



was jij awake
HAHAHAHAHAH
oh god
Ik voel me zo dom
zo dom
zo dom
Maar oke dan was het mailen heel leuk en ik voelde echt een klik haha

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA, ik dacht dat je dat wel wist. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.

En klopt. Haha, was wel tof!

Nee, HAHAHAHAHA maar ik dacht van oke ik heb diegene mijn nummer gegeven dus ze moet wel tof zijn

Ja idd!

HAHAHAHAHHAHAAHHA, naja, idk hoe ik aan je nummer kom. xD 
Anoniem
Popster



Marjaaaaaaaaa

Rafkeeeeeeee
xAnna
Straatmuzikant



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA, ik dacht dat je dat wel wist. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA.

En klopt. Haha, was wel tof!

Nee, HAHAHAHAHA maar ik dacht van oke ik heb diegene mijn nummer gegeven dus ze moet wel tof zijn

Ja idd!

HAHAHAHAHHAHAAHHA, naja, idk hoe ik aan je nummer kom. xD 

Meeting!!!! toch??
Anoniem
Wereldberoemd



Marjaaaaaaaaa

Rafkeeeeeeee

Weet je wat een goed plan is??
Als je actiever wordt bij snotjeeees!!! JAJA
Anoniem
Popster



Nee, HAHAHAHAHA maar ik dacht van oke ik heb diegene mijn nummer gegeven dus ze moet wel tof zijn

Ja idd!

HAHAHAHAHHAHAAHHA, naja, idk hoe ik aan je nummer kom. xD 

Meeting!!!! toch??

Ik. Ik. Ik. Ik weet het niet.
xAnna
Straatmuzikant



HAHAHAHAHHAHAAHHA, naja, idk hoe ik aan je nummer kom. xD 

Meeting!!!! toch??

Ik. Ik. Ik. Ik weet het niet.

hahaha maakt niet uit c:
Anoniem
Popster



Marjaaaaaaaaa

Rafkeeeeeeee

Weet je wat een goed plan is??
Als je actiever wordt bij snotjeeees!!! JAJA

Weet je wat een goed plan is??
Dat jij bij de mensen kijkt die in snotjeeees zitten!!! JAJA
Anoniem
Popster



Meeting!!!! toch??

Ik. Ik. Ik. Ik weet het niet.

hahaha maakt niet uit c:

xD
Anoniem
Wereldberoemd



Natuurkunde of MAW? HAHAH

Natuurkunde ;P

Dan wens ik je echt heeeeeel veel succes toe aangezien natuurkunde vrij pittig is.

Dankjewel! :3 Mwahh, valt wel mee toch? ;P Zolang er veel berekeningen in voor komen lukt 't me wel.
Anoniem
Wereldberoemd



Rafkeeeeeeee

Weet je wat een goed plan is??
Als je actiever wordt bij snotjeeees!!! JAJA

Weet je wat een goed plan is??
Dat jij bij de mensen kijkt die in snotjeeees zitten!!! JAJA

OOOH JAAAA, je was eruit gegaan voor je examens, das waar ook!!!
Wil je er weer terug in? :d
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste