Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
tijdens vakantie-modus
Anoniem
Popster



Dat ik geen fans verlies. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'> Ik had verwacht dat ik wel op het forum zou kunnen en zo..

Dat je geen fans verliest is alleen de fans die je zou verliezen als je dagen niet inlogt he. Haha, als je gewoon geen beveiliging hebt verlies je alsnog die fans wel. xD

Ik zorg gewoon dat ik lang genoeg beveiliging heb. 

Maar je kunt dat maar voor een week toch? En dan moet je weer verlengen xd wat ik best wel jammer vind xd
Toothless
Wereldberoemd



Je kunt wel inloggen, maar dan kom je op een scherm waar je ziet hoelang je nog vakantiemodus hebt en je kunt hem dan annuleren. Maar voor de rest kan je niks.
Wel kan je offline forum's enzo nog volgen, alleen niet reageren. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'> Dan moet je gewoon niet ingelogd zijn.

Oh oké bedankt. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Is het toegestaan een ander acc aan te maken, zodat ik wel af en toe online kan komen maar geen fans kwijtraak? 

Haha, waarom zou een tweede account verboden zijn? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>
Ik had (toen ik in vakantiemodus stond) ook even een extra account gemaakt. HAAHHA. Wat best dom was.  

idk maar op de meeste sites is dat zo.

grr ik kan mijn beveiliging dus niet extra verlengen. kom ik net achter :p
Silatunique
Landelijke ster



Dat zal ik 26,27 en 28 mei wel achterkomen, dan ga ik namelijk met de hele klas op kamp ;D
Silatunique
Landelijke ster



*Daar
Anoniem
Popster



Oh oké bedankt. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Is het toegestaan een ander acc aan te maken, zodat ik wel af en toe online kan komen maar geen fans kwijtraak? 

Haha, waarom zou een tweede account verboden zijn? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>
Ik had (toen ik in vakantiemodus stond) ook even een extra account gemaakt. HAAHHA. Wat best dom was.  

idk maar op de meeste sites is dat zo.

grr ik kan mijn beveiliging dus niet extra verlengen. kom ik net achter <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Als je in vakantiemodus staat en tijdens de vakantiemodus loopt je beveiliging af dan is het alleen de eerste keer na de vakantiemodus dat je fans verliest van de beveiliging. Tijdens de vakantiemodus niet. 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: