RocketQueen schreef:
Maar je kunt dat maar voor een week toch? En dan moet je weer verlengen xd wat ik best wel jammer vind xd
Tooth schreef:
Ik zorg gewoon dat ik lang genoeg beveiliging heb.
Marja schreef:
Dat je geen fans verliest is alleen de fans die je zou verliezen als je dagen niet inlogt he. Haha, als je gewoon geen beveiliging hebt verlies je alsnog die fans wel. xD
Tooth schreef:
Dat ik geen fans verlies.
Ik had verwacht dat ik wel op het forum zou kunnen en zo..
Dat ik geen fans verlies.
Ik had verwacht dat ik wel op het forum zou kunnen en zo..Dat je geen fans verliest is alleen de fans die je zou verliezen als je dagen niet inlogt he. Haha, als je gewoon geen beveiliging hebt verlies je alsnog die fans wel. xD
Ik zorg gewoon dat ik lang genoeg beveiliging heb.
Maar je kunt dat maar voor een week toch? En dan moet je weer verlengen xd wat ik best wel jammer vind xd


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
