Oase schreef:
Hahah, dat ken ik xd
Trouwens, waarom ben je geen blogger meer?
Unashamed schreef:
Haha, ik geef niet zo gauw toe hoor. xD
Four schreef:
Hmpf... vooruit, ik zal voor deze keer het brave meisje spelen, omdat je jarig bent gehehh
Unashamed schreef:
Ja, maar je wacht maar tot de uitslag.
Vandaag was de deadline, maar ja, ben jarig, dus de uitslag komt binnenkort.
Ja, maar je wacht maar tot de uitslag.
Vandaag was de deadline, maar ja, ben jarig, dus de uitslag komt binnenkort.Hmpf... vooruit, ik zal voor deze keer het brave meisje spelen, omdat je jarig bent gehehh

Haha, ik geef niet zo gauw toe hoor. xD
Hahah, dat ken ik xd
Trouwens, waarom ben je geen blogger meer?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19



