Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Toen ik dit nog speelde, had ik zo'n
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb bijna 11,500.000 xD


Maar ik ben wel actief.

Waarom ben je gestopt?

Ik vond het hier niet meer leuk.. Al best lang niet eigenlijk, dus dan krijg je dat.
Anoniem
Queen of Queens



dat vind ik eigenlijk best stom van vp

Ja en nee, elke dag ja maar als het 1 keer in de maand of zo zou zijn nee. 
Account verwijderd




wacht.. als dit fout is schiet me neer, Roxanne toch??
Anoniem
Wereldberoemd



wacht.. als dit fout is schiet me neer, Roxanne toch??

Klopt haha :o
Anoniem
Queen of Queens



Ik heb bijna 11,500.000 xD


Maar ik ben wel actief.

Waarom ben je gestopt?

Ik vond het hier niet meer leuk.. Al best lang niet eigenlijk, dus dan krijg je dat.

Ahww... jammer. ;c waarom niet?
Anoniem
Queen of Queens



wacht.. als dit fout is schiet me neer, Roxanne toch??

Klopt haha <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

Je bent nog bekend! :p
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb bijna 11,500.000 xD


Maar ik ben wel actief.

Waarom ben je gestopt?

Ik vond het hier niet meer leuk.. Al best lang niet eigenlijk, dus dan krijg je dat.

Ahww... jammer. ;c waarom niet?

Nooit hier ergens bij gehoord.
Cinta
Landelijke ster



Long time no see!
Anoniem
Wereldberoemd



Long time no see!

Ikr
Anoniem
Queen of Queens



Ik vond het hier niet meer leuk.. Al best lang niet eigenlijk, dus dan krijg je dat.

Ahww... jammer. ;c waarom niet?

Nooit hier ergens bij gehoord.

Ik hoor ook negers echt bij als ik het met sommige mensen die zo close zijn vergelijk. xD
Anoniem
Wereldberoemd



Ahww... jammer. ;c waarom niet?

Nooit hier ergens bij gehoord.

Ik hoor ook negers echt bij als ik het met sommige mensen die zo close zijn vergelijk. xD

Nja ik zat hier voornamelijk op het forum, maar er is hier sowieso niemand die enigszins dezelfde interesses heeft dus tja
Anoniem
Queen of Queens



Nooit hier ergens bij gehoord.

Ik hoor ook negers echt bij als ik het met sommige mensen die zo close zijn vergelijk. xD

Nja ik zat hier voornamelijk op het forum, maar er is hier sowieso niemand die enigszins dezelfde interesses heeft dus tja

Zoals? noem eens voorbeelden?
Lefacumis
Wereldberoemd



Roxanne.. toch????!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik hoor ook negers echt bij als ik het met sommige mensen die zo close zijn vergelijk. xD

Nja ik zat hier voornamelijk op het forum, maar er is hier sowieso niemand die enigszins dezelfde interesses heeft dus tja

Zoals? noem eens voorbeelden?

Voetbal (voornamelijk Bayern München)
Anoniem
Wereldberoemd



Roxanne.. toch????!

Ja :p
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste