Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Hey, ik ben terug!
Suddenly
Karaoke-ster



Omg, jij was echt de eerste met wie ik mailde hé, met je anime look. En ik had die zwarte ahahah, ik heb je echt gemist!

Hihihi 

k heb je ook gemist hoor..

ik heb jou ook gemist hoor :) ik heb iedereen hier gemist sad
Suddenly
Karaoke-ster



nee niet dat is weet <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'> er zijn mensen gestopt ofcourse, verkiezingen geweest..
vp word ook exclusief btw

Huh wat bedoel je met dat laatste

ow hahah ja sorry dat ik het niet uitleg, het klinkt heel raar xd
kaj en lianne halen binnenkort de registratie knop weg, zodat we hier alleen zitten met de mensen die er nu ziten.. maar dan kunnen er elke maand een beperkt aantal mensen bij

O_________o why
Silatunique
Landelijke ster



Huh wat bedoel je met dat laatste

ow hahah ja sorry dat ik het niet uitleg, het klinkt heel raar xd
kaj en lianne halen binnenkort de registratie knop weg, zodat we hier alleen zitten met de mensen die er nu ziten.. maar dan kunnen er elke maand een beperkt aantal mensen bij

O_________o why

Er kwam een gSm ruzie en dus kwam Kaj even terug om de boel recht te zetten. 
Suddenly
Karaoke-ster



ow hahah ja sorry dat ik het niet uitleg, het klinkt heel raar xd
kaj en lianne halen binnenkort de registratie knop weg, zodat we hier alleen zitten met de mensen die er nu ziten.. maar dan kunnen er elke maand een beperkt aantal mensen bij

O_________o why

Er kwam een gSm ruzie en dus kwam Kaj even terug om de boel recht te zetten. 

... 
ik heb spijt dat ik weg ben gegaan ik wou dit niet missen ;_;
wat gebeurde er precies dan? Ja ik wil alles weten :p
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: