Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Kennen jullie mij nog van de tijd dat ik
Anoniem
Straatmuzikant



nee echt niet hoor

hoe kom je erbij

nee hoor
Anoniem
Wereldberoemd



nee echt niet hoor

hoe kom je erbij

nee hoor

Hier merk ik de sarcasme wel!!!!
SoldToADemon
Internationale ster



Ik ken jou wel van daarvoor, op gsm... hm, misschien ook nog wel op vp though, maar dat weet ik niet meer zeker haha

De eerste 3/4 maanden of zo, heette ik hier FallingAngel, maar ik weet niet of je hier eerder op een ander account hebt gezeten?

Yeah, WorstNightmare, die had ik in het begin :tongue:
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ken jou wel van daarvoor, op gsm... hm, misschien ook nog wel op vp though, maar dat weet ik niet meer zeker haha

De eerste 3/4 maanden of zo, heette ik hier FallingAngel, maar ik weet niet of je hier eerder op een ander account hebt gezeten?

Yeah, WorstNightmare, die had ik in het begin <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>

DAN KAN HET WEL!!edisco
Weronika
Karaoke-ster



Ja ahahahahha
Compulsion
Wereldberoemd



Ja
SoldToADemon
Internationale ster



De eerste 3/4 maanden of zo, heette ik hier FallingAngel, maar ik weet niet of je hier eerder op een ander account hebt gezeten?

Yeah, WorstNightmare, die had ik in het begin <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>'>

DAN KAN HET WEL!!edisco

INDEED woot
Anoniem
YouTube-ster



nee huh wtf fallingangel wazda voor naam?????? jk ofc weet ik dat nog <333
Account verwijderd




ja ik was mod wout weetjewelllll 
Anoniem
Wereldberoemd



nee huh wtf fallingangel wazda voor naam?????? jk ofc weet ik dat nog <333

JA HALLO, iedereen dacht altijd dat het failing angel was AHAHAHA
Anoniem
Landelijke ster



toen was ik nog niet geboren
Anoniem
Wereldberoemd



toen was ik nog niet geboren

O, dan ben je wel jong zeg??
Anoniem
Landelijke ster



toen was ik nog niet geboren

O, dan ben je wel jong zeg??

ja ihihihihihi
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: