SoldToADemon schreef:
cry
Sachiko schreef:
Omdat dat zo ingepland isss -wat ook mijn schuld is want volgens mij heb ik deze planning nog gemaakt--ok de volgende heb ik ook gemaakt xd-
SoldToADemon schreef:
whyyy
Sachiko schreef:
Morgen komt hij niet, want morgen is mijn dag ;$$$$$
Morgen komt hij niet, want morgen is mijn dag ;$$$$$
whyyy

Omdat dat zo ingepland isss -wat ook mijn schuld is want volgens mij heb ik deze planning nog gemaakt--ok de volgende heb ik ook gemaakt xd-
cry


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18