Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Waarom zijn die codes er?
Anoniem
YouTube-ster



Uhmm k  weet ze ook allemaal <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

kun je een link van het topic geven want ik vind het niet ?

nou, als je de code hebt ingevult heb je super veel POPDOLLAR, CREDITS en zelfs MANAGER!
Account verwijderd




Uhmm k  weet ze ook allemaal <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

kun je een link van het topic geven want ik vind het niet ?

nou, als je de code hebt ingevult heb je super veel POPDOLLAR, CREDITS en zelfs MANAGER!

Ik ben dom sad kben jalours
Anoniem
YouTube-ster



kun je een link van het topic geven want ik vind het niet ?

nou, als je de code hebt ingevult heb je super veel POPDOLLAR, CREDITS en zelfs MANAGER!

Ik ben dom sad kben jalours

nouja, je krijgt geen items... maar POPDOLLAR kun je wel makkelijk verdienen, net zoals CREDITS en als je geluk hebt ook MANAGER. dus ik zou die drie maar snel invullen!
Anoniem
Popster



codes? mijn steen lag lekker XD

ikk
YouTube-ster



nou, als je de code hebt ingevult heb je super veel POPDOLLAR, CREDITS en zelfs MANAGER!

Ik ben dom sad kben jalours

nouja, je krijgt geen items... maar POPDOLLAR kun je wel makkelijk verdienen, net zoals CREDITS en als je geluk hebt ook MANAGER. dus ik zou die drie maar snel invullen!

Die werken bij mij dus niet

ikk
YouTube-ster



Ik ben dom sad kben jalours

nouja, je krijgt geen items... maar POPDOLLAR kun je wel makkelijk verdienen, net zoals CREDITS en als je geluk hebt ook MANAGER. dus ik zou die drie maar snel invullen!

Die werken bij mij dus niet


Laat maar
Tianmi
Straatmuzikant



guys leg nou eens uit wat ik mis
Tianmi
Straatmuzikant



nou, als je de code hebt ingevult heb je super veel POPDOLLAR, CREDITS en zelfs MANAGER!

Ik ben dom sad kben jalours

nouja, je krijgt geen items... maar POPDOLLAR kun je wel makkelijk verdienen, net zoals CREDITS en als je geluk hebt ook MANAGER. dus ik zou die drie maar snel invullen!

oh ty
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: