Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Heb jij ook een crush op iemand
Julia
YouTube-ster



Ja, maar degene heeft zich fyuftydkdty verwijdert.

oh jeej
ikk
YouTube-ster



Ja, maar degene heeft zich fyuftydkdty verwijdert.

wie was het dan zeg die is toch weg ahhahah

:$:$
Zuko
YouTube-ster



Nee.
Julia
YouTube-ster



Oh even over het topic: nee xd ik heb een crush op iemand in real life helaas shitshitshit
Anoniem
YouTube-ster



Nope c: 
Adelyna
Landelijke ster



Oh even over het topic: nee xd ik heb een crush op iemand in real life helaas shitshitshit

Stuur foto via mail xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox
Julia
YouTube-ster



Oh even over het topic: nee xd ik heb een crush op iemand in real life helaas shitshitshit

Stuur foto via mail xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox

NEE HAHAHAHAHAH nee hij heeft nergens foto's van zichzelf want hij haat social media (en dat weet ik omdat ik stalk HAHAHA shit)
Adelyna
Landelijke ster



Oh even over het topic: nee xd ik heb een crush op iemand in real life helaas shitshitshit

Stuur foto via mail xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox

NEE HAHAHAHAHAH nee hij heeft nergens foto's van zichzelf want hij haat social media (en dat weet ik omdat ik stalk HAHAHA shit)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA omgad julia :3
Julia
YouTube-ster



Stuur foto via mail xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox

NEE HAHAHAHAHAH nee hij heeft nergens foto's van zichzelf want hij haat social media (en dat weet ik omdat ik stalk HAHAHA shit)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA omgad julia :3

:$:$:$:$:$ we gingen samen op werkweek en we zijn eigenlijk de hele werkweek samen opgetrokken omg how romantic
Adelyna
Landelijke ster



NEE HAHAHAHAHAH nee hij heeft nergens foto's van zichzelf want hij haat social media (en dat weet ik omdat ik stalk HAHAHA shit)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA omgad julia :3

<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> we gingen samen op werkweek en we zijn eigenlijk de hele werkweek samen opgetrokken omg how romantic

Awhhhh cuttee
Julia
YouTube-ster



HAHAHAHAHAHAHAHAHA omgad julia :3

<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'> we gingen samen op werkweek en we zijn eigenlijk de hele werkweek samen opgetrokken omg how romantic

Awhhhh cuttee

HAHA en op school zei-ie niks meer tegen me de week erna dusseeh dat wordt niks
Weronika
Karaoke-ster



Hoe kun jen ou een crush op iemand van Vp hebben >.<
Dat snap ik echt niet, lol.

Gewoon lol, ik heb een relatie met kim en we zijn gelukkig xp

Waar woon jij weronika? 

Cuijk
Adelyna
Landelijke ster



Gewoon lol, ik heb een relatie met kim en we zijn gelukkig xp

Waar woon jij weronika? 

Cuijk

Dat is nog best ver vanaf mij en kimb! 1,5u rijden xD
Weronika
Karaoke-ster



Waar woon jij weronika? 

Cuijk

Dat is nog best ver vanaf mij en kimb! 1,5u rijden xD

Ja helaas wel, 3 uur met trein hehe xd
Anoniem
Landelijke ster



Nee. :p maar je maakt me wel heel nieuwsgierigg!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste