Berichten
Platenlabel
Recent online: 44
Manager:
Inactief (klik voor info)
Maak gratis account | Log in
Je bent niet ingelogd
Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0
|
0
|
0
|
0
|
0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
bluesweater
weltrusten!
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
xlorenzox
Hup Holland Hup🇳🇱🧡⚽️
Anoniem
👟 ⚽️ 🥅 🏟️ 🎉
Anoniem
Ik mis Harry
DutchStoryLover
LOVE het nieuwe album van Niall
Anoniem
Ik wens iedereen een heel fijne junie!
Mai
omg ik zie allemaal spelers met motten vleugels, tell me how i get them ??
bluesweater
Yay! nieuwe achtergrond!!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account?
Klik hier
om een gratis account aan te maken.
> Sluiten
Forum
Startalk
Blogstatistieken
Vriendenbeheer
Vriendenbeheer
Facebookvrienden uitnodigen
Topics
Berichten
Professional Artist brons
Totaal aantal maanden manager gehad
Star Magnet zilver
Aantal spelers die een account aanmaakten na het klikken op jouw promotielink en die het level YouTube-ster hebben behaald!
Fashion Star goud
Aantal opeenvolgende dagen nieuwe look
The Socializer VIP
Posts op andermans forum/blog/gastenboek
Marathon Master VIP
Aantal opeenvolgende dagen online geweest
World Dominator VIP
Aantal voltooide tours
18
van de
24
sterren behaald
Forum
Game
<
Virtual Popstar
Eerste
|
Vorige
| Pagina:
1
2
3
|
Volgende
|
Laatste
Heb jij ook een crush op iemand
Julia
YouTube-ster
Julia schreef:
ikk schreef:
Ja, maar degene heeft zich fyuftydkdty verwijdert.
oh jeej
ikk
YouTube-ster
ikk schreef:
Rich schreef:
ikk schreef:
Ja, maar degene heeft zich fyuftydkdty verwijdert.
wie was het dan zeg die is toch weg ahhahah
Zuko
YouTube-ster
Zuko schreef:
Nee.
Julia
YouTube-ster
Julia schreef:
Oh even over het topic: nee xd ik heb een crush op iemand in real life helaas shitshitshit
Anoniem
YouTube-ster
Envy schreef:
Nope c:
Adelyna
Landelijke ster
Adelyna schreef:
Julia schreef:
Oh even over het topic: nee xd ik heb een crush op iemand in real life helaas shitshitshit
Stuur foto via mail xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox
Julia
YouTube-ster
Julia schreef:
Equality schreef:
Julia schreef:
Oh even over het topic: nee xd ik heb een crush op iemand in real life helaas shitshitshit
Stuur foto via mail xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox
NEE HAHAHAHAHAH nee hij heeft nergens foto's van zichzelf want hij haat social media (en dat weet ik omdat ik stalk HAHAHA shit)
Adelyna
Landelijke ster
Adelyna schreef:
Julia schreef:
Equality schreef:
Julia schreef:
Oh even over het topic: nee xd ik heb een crush op iemand in real life helaas shitshitshit
Stuur foto via mail xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox
NEE HAHAHAHAHAH nee hij heeft nergens foto's van zichzelf want hij haat social media (en dat weet ik omdat ik stalk HAHAHA shit)
HAHAHAHAHAHAHAHAHA omgad julia :3
Julia
YouTube-ster
Julia schreef:
Equality schreef:
Julia schreef:
Equality schreef:
Stuur foto via mail xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox
NEE HAHAHAHAHAH nee hij heeft nergens foto's van zichzelf want hij haat social media (en dat weet ik omdat ik stalk HAHAHA shit)
HAHAHAHAHAHAHAHAHA omgad julia :3
we gingen samen op werkweek en we zijn eigenlijk de hele werkweek samen opgetrokken omg how romantic
Adelyna
Landelijke ster
Adelyna schreef:
Julia schreef:
Equality schreef:
Julia schreef:
NEE HAHAHAHAHAH nee hij heeft nergens foto's van zichzelf want hij haat social media (en dat weet ik omdat ik stalk HAHAHA shit)
HAHAHAHAHAHAHAHAHA omgad julia :3
we gingen samen op werkweek en we zijn eigenlijk de hele werkweek samen opgetrokken omg how romantic
Awhhhh cuttee
Julia
YouTube-ster
Julia schreef:
Equality schreef:
Julia schreef:
Equality schreef:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA omgad julia :3
we gingen samen op werkweek en we zijn eigenlijk de hele werkweek samen opgetrokken omg how romantic
Awhhhh cuttee
HAHA en op school zei-ie niks meer tegen me de week erna dusseeh dat wordt niks
Weronika
Karaoke-ster
Weronika schreef:
Equality schreef:
Weronika schreef:
dedeke schreef:
Hoe kun jen ou een crush op iemand van Vp hebben >.<
Dat snap ik echt niet, lol.
Gewoon lol, ik heb een relatie met kim en we zijn gelukkig xp
Waar woon jij weronika?
Cuijk
Adelyna
Landelijke ster
Adelyna schreef:
Weronika schreef:
Equality schreef:
Weronika schreef:
Gewoon lol, ik heb een relatie met kim en we zijn gelukkig xp
Waar woon jij weronika?
Cuijk
Dat is nog best ver vanaf mij en kimb! 1,5u rijden xD
Weronika
Karaoke-ster
Weronika schreef:
Equality schreef:
Weronika schreef:
Equality schreef:
Waar woon jij weronika?
Cuijk
Dat is nog best ver vanaf mij en kimb! 1,5u rijden xD
Ja helaas wel, 3 uur met trein hehe xd
Anoniem
Landelijke ster
Esmee schreef:
Nee.
maar je maakt me wel heel nieuwsgierigg!
Plaats een reactie
Reageer
Deel dit topic op:
Om nieuwe berichten te laden:
ingeschakeld
Eerste
|
Vorige
| Pagina:
1
2
3
|
Volgende
|
Laatste