schreef:
Mee eens, en soms is het leuk om een discussie te voeren. Dat kan je daar wel en hier niet.
Naya schreef:
Ik overdrijf misschien, maar het ''o zo heilige vp sfeer'' is bullshit, we hebben minder mensen waardoor er ook gewoon minder ruzie is, heeft niks met vp te maken. Als vp 100 leden online zou hebben zou het precies hetzelfde zijn, ik vind de sfeer op gSm beter. Daar zijn ze tenminste eerlijk, misschien hard: maar eerlijk.
Anna schreef:
Echt niet
Naya schreef:
ja dus wel.
ja dus wel.
Echt niet
Ik overdrijf misschien, maar het ''o zo heilige vp sfeer'' is bullshit, we hebben minder mensen waardoor er ook gewoon minder ruzie is, heeft niks met vp te maken. Als vp 100 leden online zou hebben zou het precies hetzelfde zijn, ik vind de sfeer op gSm beter. Daar zijn ze tenminste eerlijk, misschien hard: maar eerlijk.
Mee eens, en soms is het leuk om een discussie te voeren. Dat kan je daar wel en hier niet.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
