Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Weetje, op gSm hangt een hele
Account verwijderd




ja dus wel. 

Echt niet

Ik overdrijf misschien, maar het ''o zo heilige vp sfeer'' is bullshit, we hebben minder mensen waardoor er ook gewoon minder ruzie is, heeft niks met vp te maken. Als vp 100 leden online zou hebben zou het precies hetzelfde zijn, ik vind de sfeer op gSm beter. Daar zijn ze tenminste eerlijk, misschien hard: maar eerlijk. 

Mee eens, en soms is het leuk om een discussie te voeren. Dat kan je daar wel en hier niet.
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik overdrijf misschien, maar het ''o zo heilige vp sfeer'' is bullshit, we hebben minder mensen waardoor er ook gewoon minder ruzie is, heeft niks met vp te maken. Als vp 100 leden online zou hebben zou het precies hetzelfde zijn, ik vind de sfeer op gSm beter. Daar zijn ze tenminste eerlijk, misschien hard: maar eerlijk. 

Hmm dat is ook wel waar.. Maar sws als je daar noob bent ben je er niets.. 

Het is ook wel een heel ander concept hé? Daar is het forum zo actief dat je topic hooguit 10 seconde zichtbaar is, met die hoeveelheid topics is het naar mijn mening best logisch dat niet iedereen aan bod komt. Hier op het forum is het veel rustiger en wordt je topic gezien.

maar ik wil wel even zeggen dat ik gsm en vp beide top vind hoor maar vind niet dat ze echt te vergelijken zijn





Blushes
Karaoke-ster



Ik overdrijf misschien, maar het ''o zo heilige vp sfeer'' is bullshit, we hebben minder mensen waardoor er ook gewoon minder ruzie is, heeft niks met vp te maken. Als vp 100 leden online zou hebben zou het precies hetzelfde zijn, ik vind de sfeer op gSm beter. Daar zijn ze tenminste eerlijk, misschien hard: maar eerlijk. 

Je kan ook te hard zijn en op gsm is het eerder afkraken dan hard zijn, over het algemeen.

daar ben ik het niet mee eens ;p 

Maar ik weet niet of jij gSm hebt, maar ik denk anders wel dat ik weet wie je bent, Maar jij bent nog best populair. Maar ik had best wel wat gehaatte vrienden en die zijn allemaal gestopt door gSm omdat ze groepsappp gesprekken gingen veranderen als je weet wat ik bedoel.. En die toflijstjes werden opeens haatlijstjes.
Account verwijderd




Je kan ook te hard zijn en op gsm is het eerder afkraken dan hard zijn, over het algemeen.

daar ben ik het niet mee eens ;p 

Nou de bijna twee jaar dat ik daar zat was het wel zo en daarnaast, jij vind dus niet dat mensen elkaar voornamelijk afkraken daar? Hm, weet je zeker dat wij het over dezelfde site hebben?

GoSupermodel is inderdaad negatiever ja, maar dan ben ik blijkbaar te arrogant ofzoiets om dat ''afkraken'' te zien want ik ben daar nog nooit afgekraakt? :p
Account verwijderd




Je kan ook te hard zijn en op gsm is het eerder afkraken dan hard zijn, over het algemeen.

daar ben ik het niet mee eens ;p 

Maar ik weet niet of jij gSm hebt, maar ik denk anders wel dat ik weet wie je bent, Maar jij bent nog best populair. Maar ik had best wel wat gehaatte vrienden en die zijn allemaal gestopt door gSm omdat ze groepsappp gesprekken gingen veranderen als je weet wat ik bedoel.. En die toflijstjes werden opeens haatlijstjes.

Wie ben ik dan? XDD
Blushes
Karaoke-ster



daar ben ik het niet mee eens ;p 

Nou de bijna twee jaar dat ik daar zat was het wel zo en daarnaast, jij vind dus niet dat mensen elkaar voornamelijk afkraken daar? Hm, weet je zeker dat wij het over dezelfde site hebben?

GoSupermodel is inderdaad negatiever ja, maar dan ben ik blijkbaar te arrogant ofzoiets om dat ''afkraken'' te zien want ik ben daar nog nooit afgekraakt? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Omdat je popu bent c; als je die bent
Anoniem
YouTube-ster



ik vind de kleding hier wel leuker
hier kan je altijd een leuke look maken
op gsm moet je een bepaalde make up hebben voor je gezicht op iets trekt ..
Blushes
Karaoke-ster



daar ben ik het niet mee eens ;p 

Maar ik weet niet of jij gSm hebt, maar ik denk anders wel dat ik weet wie je bent, Maar jij bent nog best populair. Maar ik had best wel wat gehaatte vrienden en die zijn allemaal gestopt door gSm omdat ze groepsappp gesprekken gingen veranderen als je weet wat ik bedoel.. En die toflijstjes werden opeens haatlijstjes.

Wie ben ik dan? XDD

Ik weet dr naam niet meer maar ook iets met naya satan ofzo?
Anoniem
Wereldberoemd



daar ben ik het niet mee eens ;p 

Nou de bijna twee jaar dat ik daar zat was het wel zo en daarnaast, jij vind dus niet dat mensen elkaar voornamelijk afkraken daar? Hm, weet je zeker dat wij het over dezelfde site hebben?

GoSupermodel is inderdaad negatiever ja, maar dan ben ik blijkbaar te arrogant ofzoiets om dat ''afkraken'' te zien want ik ben daar nog nooit afgekraakt? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Oh nee ik had het ook niet over mezelf, maar het viel me gewoon altijd op dat wanneer mensen iets zeiden of om hulp vroegen, ze eerst een shitload commentaar over zich heen kregen.
Account verwijderd




Maar ik weet niet of jij gSm hebt, maar ik denk anders wel dat ik weet wie je bent, Maar jij bent nog best populair. Maar ik had best wel wat gehaatte vrienden en die zijn allemaal gestopt door gSm omdat ze groepsappp gesprekken gingen veranderen als je weet wat ik bedoel.. En die toflijstjes werden opeens haatlijstjes.

Wie ben ik dan? XDD

Ik weet dr naam niet meer maar ook iets met naya satan ofzo?

Totaal niet, en ken die naam ook niet dus echt populair zou ze wel niet zien :p Rond 2009 was ik erg populair op gSm maar toen ik daarna stopte absoluut niet meer hoor XD 
Blushes
Karaoke-ster



Wie ben ik dan? XDD

Ik weet dr naam niet meer maar ook iets met naya satan ofzo?

Totaal niet, en ken die naam ook niet dus echt populair zou ze wel niet zien <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Rond 2009 was ik erg populair op gSm maar toen ik daarna stopte absoluut niet meer hoor XD 

Ooooh wie was je dan ? (:
Account verwijderd




Nou de bijna twee jaar dat ik daar zat was het wel zo en daarnaast, jij vind dus niet dat mensen elkaar voornamelijk afkraken daar? Hm, weet je zeker dat wij het over dezelfde site hebben?

GoSupermodel is inderdaad negatiever ja, maar dan ben ik blijkbaar te arrogant ofzoiets om dat ''afkraken'' te zien want ik ben daar nog nooit afgekraakt? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Oh nee ik had het ook niet over mezelf, maar het viel me gewoon altijd op dat wanneer mensen iets zeiden of om hulp vroegen, ze eerst een shitload commentaar over zich heen kregen.

Ik vraag me af hoe de sfeer op vp over 2 jaar is (als het dan nog bestaat lol) 
daarom snap ik ook wel dat ze exclusief willen worden (nouja ik snap het niet like ik vind het echt dom maar ik snap wel waarom) 
Account verwijderd




Ik weet dr naam niet meer maar ook iets met naya satan ofzo?

Totaal niet, en ken die naam ook niet dus echt populair zou ze wel niet zien <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'> Rond 2009 was ik erg populair op gSm maar toen ik daarna stopte absoluut niet meer hoor XD 

Ooooh wie was je dan ? (:

is al tijdje geleden tho maar ik was uuuh

Je oog
Silencio
en nu Saph
Anoniem
Wereldberoemd



GoSupermodel is inderdaad negatiever ja, maar dan ben ik blijkbaar te arrogant ofzoiets om dat ''afkraken'' te zien want ik ben daar nog nooit afgekraakt? <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Oh nee ik had het ook niet over mezelf, maar het viel me gewoon altijd op dat wanneer mensen iets zeiden of om hulp vroegen, ze eerst een shitload commentaar over zich heen kregen.

Ik vraag me af hoe de sfeer op vp over 2 jaar is (als het dan nog bestaat lol) 
daarom snap ik ook wel dat ze exclusief willen worden (nouja ik snap het niet like ik vind het echt dom maar ik snap wel waarom) 

Exclusief worden is wel het domste wat je kan doen als je een site wilt runnen, maar hey, ik ben hier de admin niet.
Blushes
Karaoke-ster





Ooooh laat maar ik dacht dat je iemand was die ik kende c:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste