Ryuzaki schreef:
Nah t is undetected.
Undedected schreef:
Eh, kan. Niet iedereen hoeft me te mogen ja. Maar over mijn naam, volgens mij is hij goed gespeld?
Ryuzaki schreef:
Heb geen mening over je. Al staat me vaag iets bij dat er iets is waardoor ik je niet mag. Geen idee wat though.
Oh ja je naam is fout gespeld, daar stoor ik me aan.
Undedected schreef:
Truth me nu maar hihi :3
Truth me nu maar hihi :3
Heb geen mening over je. Al staat me vaag iets bij dat er iets is waardoor ik je niet mag. Geen idee wat though.
Oh ja je naam is fout gespeld, daar stoor ik me aan.
Eh, kan. Niet iedereen hoeft me te mogen ja. Maar over mijn naam, volgens mij is hij goed gespeld?
Nah t is undetected.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20