Sophrosyne schreef:
NEE VERDORIE, normaal heb ik een vrij lage stem maar deze uitspraak is gwn kut asdfghjkl
Yasmine schreef:
stem ahaha
Akiramenaide schreef:
Bedoel je de uitspraak of mijn stem. ;-------;
Yasmine schreef:
queirhpiuewhriuhr cute
queirhpiuewhriuhr cute
Bedoel je de uitspraak of mijn stem. ;-------;
stem ahaha
NEE VERDORIE, normaal heb ik een vrij lage stem maar deze uitspraak is gwn kut asdfghjkl


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16