Anna schreef:
Dat is indd wel handig ;3
Cynthiaatjeex schreef:
Dan doe ik met, dan weet ik precieser wat wanneer.
Anna schreef:
Maakt niet uit
Cynthiaatjeex schreef:
kga denk ik morgen Fancy opnemen, moet er karaoke muziek bij? Dan neem ik namelijk op met iphone en de karaoke op laptop
kga denk ik morgen Fancy opnemen, moet er karaoke muziek bij? Dan neem ik namelijk op met iphone en de karaoke op laptop
Maakt niet uit
Dan doe ik met, dan weet ik precieser wat wanneer.
Dat is indd wel handig ;3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16