Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Ga jij mee doen met TVOVP?
We hebben nog maar/al 7 inzendingen
Anna
YouTube-ster



kga denk ik morgen Fancy opnemen, moet er karaoke muziek bij? Dan neem ik namelijk op met iphone en de karaoke op laptop

Maakt niet uit

Dan doe ik met, dan weet ik precieser wat wanneer.

Dat is indd wel handig ;3
Cynthia
Straatmuzikant



Maakt niet uit

Dan doe ik met, dan weet ik precieser wat wanneer.

Dat is indd wel handig ;3

Moet alleen die rap nog wel oefenen hahah
Anna
YouTube-ster



Dan doe ik met, dan weet ik precieser wat wanneer.

Dat is indd wel handig ;3

Moet alleen die rap nog wel oefenen hahah

Je hoeft niet het hele nummer te doen he?
Cynthia
Straatmuzikant



Dat is indd wel handig ;3

Moet alleen die rap nog wel oefenen hahah

Je hoeft niet het hele nummer te doen he?

Mag dat wel? Want ik hoefdie rap/1/2 x te oefenen en het lukt me meestal wel..
Cynthia
Straatmuzikant



Dat is indd wel handig ;3

Moet alleen die rap nog wel oefenen hahah

Je hoeft niet het hele nummer te doen he?

Mag dat wel? Want ik hoefdie rap/1/2 x te oefenen en het lukt me meestal wel..
Marissa
Internationale ster



Ahahaha, ik kan totaal niet zingen, dus laten we dat maar niet doen :')
Anna
YouTube-ster



Moet alleen die rap nog wel oefenen hahah

Je hoeft niet het hele nummer te doen he?

Mag dat wel? Want ik hoefdie rap/1/2 x te oefenen en het lukt me meestal wel..

Jaa tuurlijk :'D  "meestal' he
Anna
YouTube-ster



Ahahaha, ik kan totaal niet zingen, dus laten we dat maar niet doen :')

nooo
Marissa
Internationale ster



Ahahaha, ik kan totaal niet zingen, dus laten we dat maar niet doen :')

nooo

Dude, nee, ik kan echt niet zingen, AHAHAHAH
Cynthia
Straatmuzikant



Je hoeft niet het hele nummer te doen he?

Mag dat wel? Want ik hoefdie rap/1/2 x te oefenen en het lukt me meestal wel..

Jaa tuurlijk :'D  "meestal' he

de eerste lukt me al, de tweede kan ook nog wel :-)
Merel
Straatmuzikant



Ik zend morgen in denk ik :3
Anoniem
Wereldberoemd



Ik zou wel mee willen doen, maar ik heb niks waarmee ik kan opnemen.. ;-;
Anna
YouTube-ster



Ahahaha, ik kan totaal niet zingen, dus laten we dat maar niet doen :')

nooo

Dude, nee, ik kan echt niet zingen, AHAHAHAH

Ik wil bewijs!!
Anna
YouTube-ster



Ik zou wel mee willen doen, maar ik heb niks waarmee ik kan opnemen.. ;-;

Telefoon?
Anna
YouTube-ster



Ik zend morgen in denk ik :3

Oeh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste