Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Akiramenaide trutht!
Anoniem
Wereldberoemd



Okidoki

Ik vind je echt super awesome, je bent echt super knap en niet normaal schattig! In het begin van vp draafde je echt heel erg door op anime maar dat is heel erg gemindert en nu ben je echt een schat van een meid.

Ja ik was kei irritant HAHAHAHHA

Dankjewel
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik vind je echt super awesome, je bent echt super knap en niet normaal schattig! In het begin van vp draafde je echt heel erg door op anime maar dat is heel erg gemindert en nu ben je echt een schat van een meid.

Ja ik was kei irritant HAHAHAHHA

Dankjewel

Als ik eerlijk ben in het begin ja haha maar nu ben je zwaar awesome! En echt schattig haha. Ik vind je facebook btw super tof. Gaaf dat je het allemaal durft!

Inderdaad dit!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind je echt super awesome, je bent echt super knap en niet normaal schattig! In het begin van vp draafde je echt heel erg door op anime maar dat is heel erg gemindert en nu ben je echt een schat van een meid.

Ja ik was kei irritant HAHAHAHHA

Dankjewel

Als ik eerlijk ben in het begin ja haha maar nu ben je zwaar awesome! En echt schattig haha. Ik vind je facebook btw super tof. Gaaf dat je het allemaal durft!

Dankjewel haha, alleen mijn school mensen weten er niet vanaf XD
Sophrosyne
Straatmuzikant



oh oh

Omdat ik in een goede bui ben zal ik het netjes houden.

Ik vind je echt een kwalitatief uitermate teleurstellend kind.

doei.


Cheiloproclitic
Straatmuzikant



:l
Sophrosyne
Straatmuzikant



:l

Ik vind je een hele toffe kerel, je bent heel behulpzaam maar niet te streng. Ondanks dat je mod bent geef je nog steeds gewoon je mening en blijf je jezelf, bewondering!
Sophrosyne
Straatmuzikant





image

Sophrosyne
Straatmuzikant



image



How random. x)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: