Lamby schreef:
Ja ik was kei irritant HAHAHAHHA
Dankjewel
Akiramenaide schreef:
Ik vind je echt super awesome, je bent echt super knap en niet normaal schattig! In het begin van vp draafde je echt heel erg door op anime maar dat is heel erg gemindert en nu ben je echt een schat van een meid.
Nyu schreef:
Okidoki
Okidoki
Ik vind je echt super awesome, je bent echt super knap en niet normaal schattig! In het begin van vp draafde je echt heel erg door op anime maar dat is heel erg gemindert en nu ben je echt een schat van een meid.
Ja ik was kei irritant HAHAHAHHA
Dankjewel


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


22


