Sophrosyne schreef:
Ik ben in een goede bui dus erg zal het niet worden, ik citeer en als ik je niet ken of ik heb niks over je te zeggen dan sla ik je over!
Ik ben in een goede bui dus erg zal het niet worden, ik citeer en als ik je niet ken of ik heb niks over je te zeggen dan sla ik je over!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16