Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Akiramenaide trutht!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik ben in een goede bui dus erg zal het niet worden, ik citeer en als ik je niet ken of ik heb niks over je te zeggen dan sla ik je over!
Anoniem
Wereldberoemd



:3
Anoniem
Internationale ster



(:
Sophrosyne
Straatmuzikant



:3

Ik vind jou een heel lief meisje en jouw sims blogs vind ik werkelijk fantastisch, ik ben vaak erg picky met de blogs die ik volg en als ik een blog volg is het vrij speciaal maar jouw blog wil ik wel 1000x volgen!
Sophrosyne
Straatmuzikant



(:

Je bent een schat van een meid, we hadden eerst een beetje weinig contact maar zo nu en dan mailen we wel wat en als we mailen snap ik weer waarom we ookalweer vrienden waren, ik vind je humor geweldig en je bent superlief!
Sophrosyne
Straatmuzikant



:3

Ik vind jou een heel lief meisje en jouw sims blogs vind ik werkelijk fantastisch, ik ben vaak erg picky met de blogs die ik volg en als ik een blog volg is het vrij speciaal maar jouw blog wil ik wel 1000x volgen!

NAAHW dat is echt een van de mooiste complimenten die ik hier kan krijgen c:

Je verdient het!
Anoniem
YouTube-ster



Hihihi
SoldToADemon
Internationale ster



Volgens mij had je me laatst al getrutht though hahah
Sophrosyne
Straatmuzikant



Hihihi

Ik vind je een hele lieve meid en ik had al eerder gezegt dat ik je artikelen op het NVDD echt geweldig vind, ik bewonder je lay-out kunsten echt heel erg en ik vond je mederwerking voor mijn blog echt heel lief, het heeft heel erg geholpen and stay awesome as always!
Anoniem
Wereldberoemd



Okidoki
Sophrosyne
Straatmuzikant



Volgens mij had je me laatst al getrutht though hahah

Ja doei jij krijgt geen truth van me.



Nee grapje babe, ik vind je echt een topmeid en je bent geweldig lief voor mij en ook anderen. Ik bewonder jouw schrijfkunsten echt niet normaal, toen ik jouw SMT brief las, ik viel van mn stoel..

Sophrosyne
Straatmuzikant



oh oh

Omdat ik in een goede bui ben zal ik het netjes houden.

Ik vind je echt een kwalitatief uitermate teleurstellend kind.

doei.
Anoniem
YouTube-ster



Hihihi

Ik vind je een hele lieve meid en ik had al eerder gezegt dat ik je artikelen op het NVDD echt geweldig vind, ik bewonder je lay-out kunsten echt heel erg en ik vond je mederwerking voor mijn blog echt heel lief, het heeft heel erg geholpen and stay awesome as always!

Ahw zo lief <3
Sophrosyne
Straatmuzikant



Okidoki

Ik vind je echt super awesome, je bent echt super knap en niet normaal schattig! In het begin van vp draafde je echt heel erg door op anime maar dat is heel erg gemindert en nu ben je echt een schat van een meid.
SoldToADemon
Internationale ster



Volgens mij had je me laatst al getrutht though hahah

Ja doei jij krijgt geen truth van me.



Nee grapje babe, ik vind je echt een topmeid en je bent geweldig lief voor mij en ook anderen. Ik bewonder jouw schrijfkunsten echt niet normaal, toen ik jouw SMT brief las, ik viel van mn stoel..


Nawww, sweet haha
Sophrosyne
Straatmuzikant



Kom maar op hehe.

Ik vind je echt heel lief en knap! Je blogs zijn echt inspirerent en ik denk dat je heel veel mensen hiermee helpt en ook op andere manieren, je bent heel erg behulpzaam en dat is een eigenschap van jou die ik bewonder!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste