Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik truth eerlijk en anoniem
Anoniem
Wereldberoemd



x
Account verwijderd




^-^
Anoniem
YouTube-ster



HAHAHA fuuu :c
Anoniem
YouTube-ster



hoi
Anoniem
Wereldberoemd



HAHAHA fuuu :c

lollol
Anoniem
YouTube-ster



HAHAHA fuuu :c

lollol

sad
Anoniem
YouTube-ster



X
Silatunique
Landelijke ster



HAHAHA fuuu :c

lollol

sad

wacht wie ben jij chayen of farah? HAHAHAH nee jk xxxxx
Marissa
Internationale ster



Ik reageer te veel op zulk soort topics, maar er zit een reden achter ok haat me niet u__u
Anoniem
Wereldberoemd



x
Prizzle
Karaoke-ster



Ander account niet, wel heb ik een stuk of 5 verschillende namem gehad ja. Zegt RadioActive je iets?

DANA? <3
Anoniem
Wereldberoemd



Ja hihi :3

omg nu wil ik weten wie je bent ajksjdknd ;-;
Adelyna
Landelijke ster



Okii ik ben benieuwd
Anoniem
Minister of Pop



#gepikt

*Sorry als het hard is, maar ik ben gewoon eerlijk. 
*Ik vertel niet wie ik ben en dat blijft zo.
*Ik ben niet zo snel
*Ik stop wanneer ik wil

Okay, reageer maar!

BreakingNews: Jou ken ik eig niet, ik heb ook nog nooit met je gemaild. Kheb niet echt een mening over jou. ~
SoldToADemon: Ik heb nog nooit met je gemaild, maar op forums lijk je me wel leuk.
Teenldle (RadioActive) : Omg, ben jij dan niet Dana? Aaaaah, lang geleden! Kvind je echt awesome :3
Ryuzaki: Jouw ontwerpen zijn zo jdkhroizejfiejfliehq awesome Magical: Ik ken je niet persoonlijk, maar je ontwerpen zijn wel erg goed!
Skeeregurl: Jij hebt toch dezelfde naam als zo'n ander meisje? Daardoor weet ik helaas écht niet wie jij bent hahaha.
XLeah: Ik weet nog dat ik helemaal in het begin me soms nogal aan je ergerde, maar nu begin ik je wel leuker te vinden.
TaylorSwift: Jij lijkt me leuk en ook heel aardig. Die NT-badge verdien je ook 100%
Undedected: Jij lijkt me wel een aardig persoontje ookal ken ik je niet persoonlijk.
Bram: Ik weet nog in het begin dat ik me echt aan je ergerde. Nu is het gelukkig al verbeterd! <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>
Tanisha: Ik ziet hier al van in het begin, ik herken je wel nog! Ik vind je aardig.
XAnna: Eerst vond ik je nogal kinderachtig. De laatste tijd zie ik je niet zo vaak, maar het is volgens mij wel al wat beter.
Pendulum: Heb jij je naam veranderd ofzo? Wat was je eerste naam?

Xxx
Anoniem
YouTube-ster



lollol

sad

wacht wie ben jij chayen of farah? HAHAHAH nee jk xxxxx

ha ha
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste