Prizzle schreef:
#gepikt
*Sorry als het hard is, maar ik ben gewoon eerlijk.
*Ik vertel niet wie ik ben en dat blijft zo.
*Ik ben niet zo snel
*Ik stop wanneer ik wil
Okay, reageer maar!
BreakingNews: Jou ken ik eig niet, ik heb ook nog nooit met je gemaild. Kheb niet echt een mening over jou. ~
SoldToADemon: Ik heb nog nooit met je gemaild, maar op forums lijk je me wel leuk.
Teenldle (RadioActive) : Omg, ben jij dan niet Dana? Aaaaah, lang geleden! Kvind je echt awesome :3
Ryuzaki: Jouw ontwerpen zijn zo jdkhroizejfiejfliehq awesome Magical: Ik ken je niet persoonlijk, maar je ontwerpen zijn wel erg goed!
Skeeregurl: Jij hebt toch dezelfde naam als zo'n ander meisje? Daardoor weet ik helaas écht niet wie jij bent hahaha.
XLeah: Ik weet nog dat ik helemaal in het begin me soms nogal aan je ergerde, maar nu begin ik je wel leuker te vinden.
TaylorSwift: Jij lijkt me leuk en ook heel aardig. Die NT-badge verdien je ook 100%
Undedected: Jij lijkt me wel een aardig persoontje ookal ken ik je niet persoonlijk.
Bram: Ik weet nog in het begin dat ik me echt aan je ergerde. Nu is het gelukkig al verbeterd!
Tanisha: Ik ziet hier al van in het begin, ik herken je wel nog! Ik vind je aardig.
XAnna: Eerst vond ik je nogal kinderachtig. De laatste tijd zie ik je niet zo vaak, maar het is volgens mij wel al wat beter.
Pendulum: Heb jij je naam veranderd ofzo? Wat was je eerste naam?