Prizzle schreef:
#gepikt
*Sorry als het hard is, maar ik ben gewoon eerlijk.
*Ik vertel niet wie ik ben en dat blijft zo.
*Ik ben niet zo snel
*Ik stop wanneer ik wil
Okay, reageer maar!
BreakingNews: Jou ken ik eig niet, ik heb ook nog nooit met je gemaild. Kheb niet echt een mening over jou. ~
SoldToADemon: Ik heb nog nooit met je gemaild, maar op forums lijk je me wel leuk.
Teenldle (RadioActive) : Omg, ben jij dan niet Dana? Aaaaah, lang geleden! Kvind je echt awesome :3 ~
Ryuzaki: Jouw ontwerpen zijn zo jdkhroizejfiejfliehq awesome ~
Magical: Ik ken je niet persoonlijk, maar je ontwerpen zijn wel erg goed! ~
Skeeregurl: Jij hebt toch dezelfde naam als zo'n ander meisje? Daardoor weet ik helaas écht niet wie jij bent hahaha. ~
XLeah: Ik weet nog dat ik helemaal in het begin me soms nogal aan je ergerde, maar nu begin ik je wel leuker te vinden. ~
TaylorSwift: Jij lijkt me leuk en ook heel aardig. Die NT-badge verdien je ook 100% ~
Undedected: Jij lijkt me wel een aardig persoontje ookal ken ik je niet persoonlijk. ~
Bram: Ik weet nog in het begin dat ik me echt aan je ergerde. Nu is het gelukkig al verbeterd!
~
Tanisha: Ik zit hier al van in het begin, ik herken je wel nog! Ik vind je aardig. ~
XAnna: Eerst vond ik je nogal kinderachtig. De laatste tijd zie ik je niet zo vaak, maar het is volgens mij wel al wat beter. ~
Pendulum: Heb jij je naam veranderd ofzo? Wat was je eerste naam? ~
Skeeregurl: Oh god, jij bent dat ander meisje met diezelfde naam. Ik heb geen flauw idee wie jij nu bent. xd ~
Angel: Ik mag je wel! ~
Gwendoline: Was jij geen NT'er? Maar ok, ik ken je al van op gSm en toen vond ik je al leuk, we hadden toen dezelfde vriendin en op een avond waren we met z'n drietjes op zo'n chat, tinychat ofz? Da was erg gezellig met mn fanta zero
Ik mag je echt wel! ~
Hope: Ik vind je wel een aardig persoontje en ik zie je wel als modje. ~
Safety: Had jij vroeger een andere naam? Deze naam zegt me niet veel. ~
Ilse: Je lijkt me aardig, ik ken je niet echt persoonlijk maar goed. Ik heb je helemaal in het begin nog gezien zonder al die badge's en toen mocht ik je al. ~
Equality: Ik zie dat jij je account ook hebt sinds de tijd dat ik gestopt was, dus ik ken je eigenlijk ni goed. ~
Felicia: Soms vind ik je een beetje kinderachtig, maar dat vind ik nu niet zo storend. Wat ik wel storen vind is dat je in je (O)RPG's geen rekening houd met interpunctie etc. Voor de rest lijk je me wel aardig. ~
Tris: Hmm.. vreemd, jouw naam zegt me echt hélemaal niks. Sorry! ~
#gepikt
*Sorry als het hard is, maar ik ben gewoon eerlijk.
*Ik vertel niet wie ik ben en dat blijft zo.
*Ik ben niet zo snel
*Ik stop wanneer ik wil
Okay, reageer maar!
BreakingNews: Jou ken ik eig niet, ik heb ook nog nooit met je gemaild. Kheb niet echt een mening over jou. ~
SoldToADemon: Ik heb nog nooit met je gemaild, maar op forums lijk je me wel leuk.
Teenldle (RadioActive) : Omg, ben jij dan niet Dana? Aaaaah, lang geleden! Kvind je echt awesome :3 ~
Ryuzaki: Jouw ontwerpen zijn zo jdkhroizejfiejfliehq awesome ~
Magical: Ik ken je niet persoonlijk, maar je ontwerpen zijn wel erg goed! ~
Skeeregurl: Jij hebt toch dezelfde naam als zo'n ander meisje? Daardoor weet ik helaas écht niet wie jij bent hahaha. ~
XLeah: Ik weet nog dat ik helemaal in het begin me soms nogal aan je ergerde, maar nu begin ik je wel leuker te vinden. ~
TaylorSwift: Jij lijkt me leuk en ook heel aardig. Die NT-badge verdien je ook 100% ~
Undedected: Jij lijkt me wel een aardig persoontje ookal ken ik je niet persoonlijk. ~
Bram: Ik weet nog in het begin dat ik me echt aan je ergerde. Nu is het gelukkig al verbeterd!
~Tanisha: Ik zit hier al van in het begin, ik herken je wel nog! Ik vind je aardig. ~
XAnna: Eerst vond ik je nogal kinderachtig. De laatste tijd zie ik je niet zo vaak, maar het is volgens mij wel al wat beter. ~
Pendulum: Heb jij je naam veranderd ofzo? Wat was je eerste naam? ~
Skeeregurl: Oh god, jij bent dat ander meisje met diezelfde naam. Ik heb geen flauw idee wie jij nu bent. xd ~
Angel: Ik mag je wel! ~
Gwendoline: Was jij geen NT'er? Maar ok, ik ken je al van op gSm en toen vond ik je al leuk, we hadden toen dezelfde vriendin en op een avond waren we met z'n drietjes op zo'n chat, tinychat ofz? Da was erg gezellig met mn fanta zero
Ik mag je echt wel! ~Hope: Ik vind je wel een aardig persoontje en ik zie je wel als modje. ~
Safety: Had jij vroeger een andere naam? Deze naam zegt me niet veel. ~
Ilse: Je lijkt me aardig, ik ken je niet echt persoonlijk maar goed. Ik heb je helemaal in het begin nog gezien zonder al die badge's en toen mocht ik je al. ~
Equality: Ik zie dat jij je account ook hebt sinds de tijd dat ik gestopt was, dus ik ken je eigenlijk ni goed. ~
Felicia: Soms vind ik je een beetje kinderachtig, maar dat vind ik nu niet zo storend. Wat ik wel storen vind is dat je in je (O)RPG's geen rekening houd met interpunctie etc. Voor de rest lijk je me wel aardig. ~
Tris: Hmm.. vreemd, jouw naam zegt me echt hélemaal niks. Sorry! ~


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


5