Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Amicizia truth niet anoniem ♥
DarkDoll
YouTube-ster



aloha bijt je dan <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>

ja

sexy
Society
Straatmuzikant



xxxxx
Anoniem
YouTube-ster



Volgens mij is de truth voor Bram erg lang ofzow O-o
Anoniem
Wereldberoemd



Volgens mij is de truth voor Bram erg lang ofzow O-o

nop ik doe even allemaal te samen XD
Anoniem
YouTube-ster



Volgens mij is de truth voor Bram erg lang ofzow O-o

nop ik doe even allemaal te samen XD

Ah ow okii :$ :d
Anoniem
Wereldberoemd



jullie zijn klaar x-x
Julia
YouTube-ster



(:
Anoniem
Queen of Queens



ahww!!
Account verwijderd




bigkiss
Marissa
Internationale ster



:3
Anoniem
YouTube-ster



ja ik zal hard zijn wat ik van je vind ik zal wel beetje netjes houden dat ik niet begin te schelden ♥
-Op eigen risico
-Ik bijt

-Yana:
Yana, je bent een lief meisje en ik zie je wel vaak rond huppelen op de forums en jammer genoeg ken ik je niet echt verder. But we kunnen ooit wel eens mailen

-Bram:
Kleine Bram... Kleine kleine Bram , soms mag ik je gewoon en soms mag ik je totaal niet but je zit in de pubertijd dus dat gebeurt gewoon zo.

-Hope:
Ik hou van je lieverd maar ik zou wel me niet meer teveel spammen ik heb best vaak druk. Maar je bent super lief , voor mij ben je een toekomstige Mod!

-Ilse:
Isle <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'> Mod van me ik hou van je! Jou profielen kwijl ik gewoon van wil je me ooit eens stukje leren? ;3

-Sparkling:
Je bent een lief meisje maar de rest ken ik je gewoon niet ;(

-XAnna:
ANNA of ben je andere Anna idk? Je licht was best vervelend gisteren maar de rest ken je niet zo goed sad

-Four:
Ik ken je niet echt sorry bea en Four van uit de film is hot ;3

-Imagine:
Joline, Joline , Joliineeee.. Sorry liedje in me hoofd door je naam XD , But okay jou ken ik al Flora ofzo al of was dat iemand anders idk hellemaal vergeten door alle naam wisselingen. But de rest ken ik je niet super :c

-Equality:
Ken ik niet sorry knorri!

-Cindy:
Lieve Cindy, je bent een geweldige mod! Je staat altijd klant en klaar voor andere Vpers , en nog ook heel erg gul dat is gewoon erg lief van je.♥

-BeakingNews:
Who are you? D: Btw ik ken je niet :c

-Magical:
Ik herken jou van ergens idk van waar but je design wel best goed ^^

-Liese:
Liese Liese je zingt mooi trlalalalla , but de rest ken ik je niet sad

-SoldToADemon:
Ik ken je niet D:

-DarkDoll:
JIJ SANAVA B********* !! Ik hou van je bea ♥ We zijn gewoon zusjes voor elkaar we staan voor elkaar klaar we helpen elkaar waar we ook zijn. Je bent me liefste Doll ♥ XD ♥♥♥

-Bauwine:
IK WIL JE BLIJF BIJ ME HOU VAN ME GA NOOIT MEER WEG! ♥ Lieverd je bent gewoon speciaal voor me me voorbeeld voor designen ook ik wil je zo graag meeten x*x♥♥♥

-Society:
Hey hoi, ik ken je niet goodbye 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Ah'ww ly <3
Silatunique
Landelijke ster



x
Anoniem
Internationale ster



(:
DarkDoll
YouTube-ster



fabheid heerst cool
Anoniem
YouTube-ster



Omg wie was jij eigl? 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste