Amicizia schreef:
ja ik zal hard zijn wat ik van je vind ik zal wel beetje netjes houden dat ik niet begin te schelden ♥
-Op eigen risico
-Ik bijt
-Yana:
Yana, je bent een lief meisje en ik zie je wel vaak rond huppelen op de forums en jammer genoeg ken ik je niet echt verder. But we kunnen ooit wel eens mailen
-Bram:
Kleine Bram... Kleine kleine Bram , soms mag ik je gewoon en soms mag ik je totaal niet but je zit in de pubertijd dus dat gebeurt gewoon zo.
-Hope:
Ik hou van je lieverd maar ik zou wel me niet meer teveel spammen ik heb best vaak druk. Maar je bent super lief , voor mij ben je een toekomstige Mod!
-Ilse:
Isle
Mod van me ik hou van je! Jou profielen kwijl ik gewoon van wil je me ooit eens stukje leren? ;3
-Sparkling:
Je bent een lief meisje maar de rest ken ik je gewoon niet ;(
-XAnna:
ANNA of ben je andere Anna idk? Je licht was best vervelend gisteren maar de rest ken je niet zo goed
-Four:
Ik ken je niet echt sorry bea en Four van uit de film is hot ;3
-Imagine:
Joline, Joline , Joliineeee.. Sorry liedje in me hoofd door je naam XD , But okay jou ken ik al Flora ofzo al of was dat iemand anders idk hellemaal vergeten door alle naam wisselingen. But de rest ken ik je niet super :c
-Equality:
Ken ik niet sorry knorri!
-Cindy:
Lieve Cindy, je bent een geweldige mod! Je staat altijd klant en klaar voor andere Vpers , en nog ook heel erg gul dat is gewoon erg lief van je.♥
-BeakingNews:
Who are you? D: Btw ik ken je niet :c
-Magical:
Ik herken jou van ergens idk van waar but je design wel best goed ^^
-Liese:
Liese Liese je zingt mooi trlalalalla , but de rest ken ik je niet
-SoldToADemon:
Ik ken je niet D:
-DarkDoll:
JIJ SANAVA B********* !! Ik hou van je bea ♥ We zijn gewoon zusjes voor elkaar we staan voor elkaar klaar we helpen elkaar waar we ook zijn. Je bent me liefste Doll ♥ XD ♥♥♥
-Bauwine:
IK WIL JE BLIJF BIJ ME HOU VAN ME GA NOOIT MEER WEG! ♥ Lieverd je bent gewoon speciaal voor me me voorbeeld voor designen ook ik wil je zo graag meeten x*x♥♥♥
-Society:
Hey hoi, ik ken je niet goodbye
-Julia:
Ik ken je niet i'm sorry!
-Angel:
Angel van me ik hou erg veel van je me bea!♥ Je bent er veel voor me wat er ook is en ik voor jou we helpen elkaar gewoon. We komen samen als er wat is en iets om te delen daarom hou ik van je ♥ ly
-Safety:
Ik hou van je ook zeker dat je hyper bent op radio GHHEHEH je designs zijn erg mooi ik weet dat je voor me bent en wij een goeie match zijn voor designen wij moeten nog onze collectie doen x3x
-Undedected:
I'm sorry i don't know you
-Vera:
Je bent een lief meisje maar de rest ken ik je niet zo super maybe mailen we eens
-Sachiko:
Masker meid van Vp
Je bent lief maar de rest ken ik je niet :c
-Tsubasa:
Jamie , ik hou iets te veel van je, bij jou kan ik altijd komen als er wat is met me of voor tips van designen. Je bent een geweldige Mod-Designer die ik nu wel ken, ik zal ook altijd voor jou staan als er wat is. We helpen elkaar gewoon en ik wil je knuffelen en zoen geven
♥
-Yasmine:
Hey Yasmine, jou ken ik niet super maar je lijkt me een toffe meid
-Arabella:
JOSE JOSE JOSE, ben blij dat je terug bent , en is best onverwachts dat we ineens vaak mailen dan van vroeger best raar maar oke ly Jose ♥
-Skeeregurl:
Ik ken je niet geweldig Skeeregurl :c sorry!
-Ariana445:
Ik ken je jammer genoeg niet!
-Jasmijn:
Ik ken je ook niet D:
-XXNoelleXX:
Ik ken je niet!
-
-
-
-
ja ik zal hard zijn wat ik van je vind ik zal wel beetje netjes houden dat ik niet begin te schelden ♥
-Op eigen risico
-Ik bijt
-Yana:
Yana, je bent een lief meisje en ik zie je wel vaak rond huppelen op de forums en jammer genoeg ken ik je niet echt verder. But we kunnen ooit wel eens mailen
-Bram:
Kleine Bram... Kleine kleine Bram , soms mag ik je gewoon en soms mag ik je totaal niet but je zit in de pubertijd dus dat gebeurt gewoon zo.
-Hope:
Ik hou van je lieverd maar ik zou wel me niet meer teveel spammen ik heb best vaak druk. Maar je bent super lief , voor mij ben je een toekomstige Mod!
-Ilse:
Isle
Mod van me ik hou van je! Jou profielen kwijl ik gewoon van wil je me ooit eens stukje leren? ;3-Sparkling:
Je bent een lief meisje maar de rest ken ik je gewoon niet ;(
-XAnna:
ANNA of ben je andere Anna idk? Je licht was best vervelend gisteren maar de rest ken je niet zo goed

-Four:
Ik ken je niet echt sorry bea en Four van uit de film is hot ;3
-Imagine:
Joline, Joline , Joliineeee.. Sorry liedje in me hoofd door je naam XD , But okay jou ken ik al Flora ofzo al of was dat iemand anders idk hellemaal vergeten door alle naam wisselingen. But de rest ken ik je niet super :c
-Equality:
Ken ik niet sorry knorri!
-Cindy:
Lieve Cindy, je bent een geweldige mod! Je staat altijd klant en klaar voor andere Vpers , en nog ook heel erg gul dat is gewoon erg lief van je.♥
-BeakingNews:
Who are you? D: Btw ik ken je niet :c
-Magical:
Ik herken jou van ergens idk van waar but je design wel best goed ^^
-Liese:
Liese Liese je zingt mooi trlalalalla , but de rest ken ik je niet

-SoldToADemon:
Ik ken je niet D:
-DarkDoll:
JIJ SANAVA B********* !! Ik hou van je bea ♥ We zijn gewoon zusjes voor elkaar we staan voor elkaar klaar we helpen elkaar waar we ook zijn. Je bent me liefste Doll ♥ XD ♥♥♥
-Bauwine:
IK WIL JE BLIJF BIJ ME HOU VAN ME GA NOOIT MEER WEG! ♥ Lieverd je bent gewoon speciaal voor me me voorbeeld voor designen ook ik wil je zo graag meeten x*x♥♥♥
-Society:
Hey hoi, ik ken je niet goodbye
-Julia:
Ik ken je niet i'm sorry!
-Angel:
Angel van me ik hou erg veel van je me bea!♥ Je bent er veel voor me wat er ook is en ik voor jou we helpen elkaar gewoon. We komen samen als er wat is en iets om te delen daarom hou ik van je ♥ ly
-Safety:
Ik hou van je ook zeker dat je hyper bent op radio GHHEHEH je designs zijn erg mooi ik weet dat je voor me bent en wij een goeie match zijn voor designen wij moeten nog onze collectie doen x3x
-Undedected:
I'm sorry i don't know you
-Vera:
Je bent een lief meisje maar de rest ken ik je niet zo super maybe mailen we eens

-Sachiko:
Masker meid van Vp
Je bent lief maar de rest ken ik je niet :c-Tsubasa:
Jamie , ik hou iets te veel van je, bij jou kan ik altijd komen als er wat is met me of voor tips van designen. Je bent een geweldige Mod-Designer die ik nu wel ken, ik zal ook altijd voor jou staan als er wat is. We helpen elkaar gewoon en ik wil je knuffelen en zoen geven
♥-Yasmine:
Hey Yasmine, jou ken ik niet super maar je lijkt me een toffe meid

-Arabella:
JOSE JOSE JOSE, ben blij dat je terug bent , en is best onverwachts dat we ineens vaak mailen dan van vroeger best raar maar oke ly Jose ♥
-Skeeregurl:
Ik ken je niet geweldig Skeeregurl :c sorry!
-Ariana445:
Ik ken je jammer genoeg niet!
-Jasmijn:
Ik ken je ook niet D:
-XXNoelleXX:
Ik ken je niet!
-
-
-
-


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20


