Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Spaaraccount gemaakt
Toothless
Wereldberoemd



Ik had mijn zus verdacht die weet namelijk m,n wachtwoord en dan kom ik er wel achter  dat het op m,n spaar account staat na bonje met m,n zus xd

haha xd niemand weet mijn wachtwoord gelukkig

Ikheb het haar zelf gegeven maar ik vertrouw haar ook wel . Ze heeft 2x  iets van me gestolen maar nu vertrouw ik haar weer . Tenzij ze nog een keer van me steelt dan vertouw ik haar nooit meer

haha, je vertrouwt haar terwijl ze twee keer van je gestolen heeft? wow, knap dat je dat nog kan.
Alessa
Popster



haha xd niemand weet mijn wachtwoord gelukkig

Ikheb het haar zelf gegeven maar ik vertrouw haar ook wel . Ze heeft 2x  iets van me gestolen maar nu vertrouw ik haar weer . Tenzij ze nog een keer van me steelt dan vertouw ik haar nooit meer

haha, je vertrouwt haar terwijl ze twee keer van je gestolen heeft? wow, knap dat je dat nog kan.

Yep maar heb haar wel toen die tijd als vriend verwijderd (ze is trouwens angela112) maar nu zijn we weer na een lange tijd bff
Toothless
Wereldberoemd



Ikheb het haar zelf gegeven maar ik vertrouw haar ook wel . Ze heeft 2x  iets van me gestolen maar nu vertrouw ik haar weer . Tenzij ze nog een keer van me steelt dan vertouw ik haar nooit meer

haha, je vertrouwt haar terwijl ze twee keer van je gestolen heeft? wow, knap dat je dat nog kan.

Yep maar heb haar wel toen die tijd als vriend verwijderd (ze is trouwens angela112) maar nu zijn we weer na een lange tijd bff

Het is denk ik niet erg aardig dat je haar naam noemt. ;)
Alessa
Popster



haha, je vertrouwt haar terwijl ze twee keer van je gestolen heeft? wow, knap dat je dat nog kan.

Yep maar heb haar wel toen die tijd als vriend verwijderd (ze is trouwens angela112) maar nu zijn we weer na een lange tijd bff

Het is denk ik niet erg aardig dat je haar naam noemt. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Ooh sorry zij zelf heb er geen problemen mee ik zelf ook niet als ze de mijne noemt maar ja this idd niet zo aardig niet aangedacht sorry
xAnna
Straatmuzikant



Owh ja wacht dat moet ik ook nog even doen
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: