Adelyna schreef:
fy. rachel mag mij ook hoor ;p
Philophobia schreef:
jij gaat niet mee hou je bek.
Equality schreef:
Betaal je dan ook voor mij?
Philophobia schreef:
ooit, zodra ik eindelijk een fatsoenlijke baan
heb, stippel ik het helemaal uit waar en hoe en waarmee en hoeveel t kost en dan komn ik naar je toe, I promise!
ooit, zodra ik eindelijk een fatsoenlijke baan
heb, stippel ik het helemaal uit waar en hoe en waarmee en hoeveel t kost en dan komn ik naar je toe, I promise!Betaal je dan ook voor mij?

jij gaat niet mee hou je bek.
fy. rachel mag mij ook hoor ;p


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19