Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik ga starten met bloggen.
Cinta
Landelijke ster



Waarom niet gewoon Photofiltre Studio X <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>?

't Is ook gemakkelijk voor brushes en al, je kan ze downloaden en gewoon plakken en ja pfsx is een gemakkelijkere versie van ps.
Anoniem
Playback-ster



Vermits ik denk dat Photoshop toch iets beter is.

Voor gifs is photoshop makkelijker, denk dat het voor de rest wel meevalt hoor. Als je weet hoe Pf X werkt kan je er alles mee, het hele nt gebruikt PF X volgensmij <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Ik zou inderdaad graag met gifs werken. xd

Maar je kan met Photofiltre ook gifs zoals op mijn profiel hoor... heb ik ook met pf gedaan...
Anoniem
Queen of Queens



Succes. 
Account verwijderd




Voor gifs is photoshop makkelijker, denk dat het voor de rest wel meevalt hoor. Als je weet hoe Pf X werkt kan je er alles mee, het hele nt gebruikt PF X volgensmij <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Ik zou inderdaad graag met gifs werken. xd

Maar je kan met Photofiltre ook gifs zoals op mijn profiel hoor... heb ik ook met pf gedaan...

Het is moeilijker. Ik zou gewoon beiden even willen proberen en dan kan ik zien welke het best is.
Account verwijderd




Succes. 

Thanks!
Anoniem
Playback-ster



Ik zou inderdaad graag met gifs werken. xd

Maar je kan met Photofiltre ook gifs zoals op mijn profiel hoor... heb ik ook met pf gedaan...

Het is moeilijker. Ik zou gewoon beiden even willen proberen en dan kan ik zien welke het best is.

Ik denk dat het het beste is om layouts te maken op pf en de gifs er met photoshop in te zetten tho...
Account verwijderd




Maar je kan met Photofiltre ook gifs zoals op mijn profiel hoor... heb ik ook met pf gedaan...

Het is moeilijker. Ik zou gewoon beiden even willen proberen en dan kan ik zien welke het best is.

Ik denk dat het het beste is om layouts te maken op pf en de gifs er met photoshop in te zetten tho...

Laat me het gewoon proberen?
Anoniem
Playback-ster



Het is moeilijker. Ik zou gewoon beiden even willen proberen en dan kan ik zien welke het best is.

Ik denk dat het het beste is om layouts te maken op pf en de gifs er met photoshop in te zetten tho...

Laat me het gewoon proberen?

Ik geef je alleen tips, ben je ongesteld ofzo XD
Anoniem
Playback-ster



maar dan regel je t zelf maar idc girl xxxxxxxxxxxxx
Account verwijderd




Ik denk dat het het beste is om layouts te maken op pf en de gifs er met photoshop in te zetten tho...

Laat me het gewoon proberen?

Ik geef je alleen tips, ben je ongesteld ofzo XD

Dacht ik ook even toen ik dit plaatste. xd
Cinta
Landelijke ster



Zou een proefversie met daarna een crack code niet werken? Worth a try tho haha
SoldToADemon
Internationale ster




Judith, is het dit?

Ik had een andere link though haha, maar er zijn er wel meerdere I guess? haha
Account verwijderd





Judith, is het dit?

Ik had een andere link though haha, maar er zijn er wel meerdere I guess? haha

Hmm ja. Als het die was, dan was het zeker virusvrij. Vandaar dat ik het je vroeg.
Account verwijderd




Zou een proefversie met daarna een crack code niet werken? Worth a try tho haha

Ik weet het niet. Ik denk het wel?
Anoniem
Playback-ster



Judith, is het dit?

Ik had een andere link though haha, maar er zijn er wel meerdere I guess? haha

Hmm ja. Als het die was, dan was het zeker virusvrij. Vandaar dat ik het je vroeg.

...die is sowieso virusvrij want het is van adobe.com

adobe photoshop cs5 is van adobe
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste