Adelyna schreef:
Huhh wat?....
Amicizia schreef:
Hou vn je wout btw mail gezien?
Riverfire schreef:
als ik het zou doen ben ik wel de lul hoor met dat #pray4wout oeps
maar ja ik heb op ja geklikt ofc
Amicizia schreef:
Aha sweet met dat krijg je geen problemen dat is je mening
Aha sweet met dat krijg je geen problemen dat is je mening
als ik het zou doen ben ik wel de lul hoor met dat #pray4wout oeps
maar ja ik heb op ja geklikt ofc Hou vn je wout btw mail gezien?
Huhh wat?....


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19