Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: zie je Amicizia nog als Designer?
wie ziet me nog als Desinger?
Adelyna
Landelijke ster



Aha sweet met dat krijg je geen problemen dat is je mening

als ik het zou doen ben ik wel de lul hoor met dat #pray4wout oeps sad maar ja ik heb op ja geklikt ofc 

Hou vn je wout btw mail gezien?

Huhh wat?.... 
Anoniem
Playback-ster



Aha sweet met dat krijg je geen problemen dat is je mening

als ik het zou doen ben ik wel de lul hoor met dat #pray4wout oeps sad maar ja ik heb op ja geklikt ofc 

Hou vn je wout btw mail gezien?

nog niet heb er nog 15 open staan zucht ik ben zo lui 
xAnna
Straatmuzikant



OFCOURSE, je designs zijn GEWELDIG
Desere
Landelijke ster



Ja. Je BENT fantastisch

Omgad, het 20e wereldwonder. Je bent weer online crazy

HAHAHAHAHAHAHAHA ja eerste keer in hoeveel tijd?
Adelyna
Landelijke ster



Ja. Je BENT fantastisch

Omgad, het 20e wereldwonder. Je bent weer online crazy

HAHAHAHAHAHAHAHA ja eerste keer in hoeveel tijd?

2maanden?
Desere
Landelijke ster



Omgad, het 20e wereldwonder. Je bent weer online crazy

HAHAHAHAHAHAHAHA ja eerste keer in hoeveel tijd?

2maanden?

Hihhhihihiihhii
Desere
Landelijke ster



Omgad, het 20e wereldwonder. Je bent weer online crazy

HAHAHAHAHAHAHAHA ja eerste keer in hoeveel tijd?

2maanden?

En niemand heeft me gedumpt als bff omkadddddddddo
Adelyna
Landelijke ster



als ik het zou doen ben ik wel de lul hoor met dat #pray4wout oeps sad maar ja ik heb op ja geklikt ofc 

Hou vn je wout btw mail gezien?

Huhh wat?.... 

Ohh laat maar, snap hem al xD ik ga het in de shout zetten Caitt!
Account verwijderd




Ik zie je als een designer. Je moet echt niet opgeven, want jouw designs zijn echt geweldig!

Adelyna
Landelijke ster



HAHAHAHAHAHAHAHA ja eerste keer in hoeveel tijd?

2maanden?

En niemand heeft me gedumpt als bff omkadddddddddo

Maarmaar...mje bent gewoon awesome okay? We appen ook nog, dus ja
Desere
Landelijke ster



2maanden?

En niemand heeft me gedumpt als bff omkadddddddddo

Maarmaar...mje bent gewoon awesome okay? We appen ook nog, dus ja

NOG? halloeeeee je bent me bie ef ef
Anoniem
Wereldberoemd



als ik het zou doen ben ik wel de lul hoor met dat #pray4wout oeps sad maar ja ik heb op ja geklikt ofc 

Hou vn je wout btw mail gezien?

nog niet heb er nog 15 open staan zucht ik ben zo lui 

Lees .mijne ofngeen gif voor jou
Adelyna
Landelijke ster



En niemand heeft me gedumpt als bff omkadddddddddo

Maarmaar...mje bent gewoon awesome okay? We appen ook nog, dus ja

NOG? halloeeeee je bent me bie ef ef

Ik dacht bee fi fi
Adelyna
Landelijke ster



Caitlynn, kijk shout ...
Desere
Landelijke ster



Maarmaar...mje bent gewoon awesome okay? We appen ook nog, dus ja

NOG? halloeeeee je bent me bie ef ef

Ik dacht bee fi fi

hoezo ga je me friendzone noep.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste