schreef:
jaa ik ook heel erg
Unashamed schreef:
Nja oké, dat is ook wel zo. Ik ben alleen bang dat ik af ga deze ronde. :c
Jasmijn schreef:
same maar het is ook wel een uitdaging weetje, ik zit al een half uur te oefenen op de rap en ik kan em bijna
Unashamed schreef:
Zitten we ook.
Ik vind het alleen stom dat wij moeten rappen en het the "voice" of VP is, dus zingen is het eigenlijk. Tbh vind ik rappen niet echt zingen of zo. xd En ik kan het echt niet. :C
Zitten we ook.
Ik vind het alleen stom dat wij moeten rappen en het the "voice" of VP is, dus zingen is het eigenlijk. Tbh vind ik rappen niet echt zingen of zo. xd En ik kan het echt niet. :C
same maar het is ook wel een uitdaging weetje, ik zit al een half uur te oefenen op de rap en ik kan em bijna
Nja oké, dat is ook wel zo. Ik ben alleen bang dat ik af ga deze ronde. :c
jaa ik ook heel erg


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 

