Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
9 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Daaammn dit is zo moeilijk
Account verwijderd




voor TVOVP moet ik pricetag zingen alleen moet het stukje van BoB nog ff lukken, woah had nooit gedacht dat het zo moeilijk stukje was :o
[B.o.B]
Yeah yeah 
well, keep the price tag 
and take the cash back 
just give me six strings and a half step. 
and you can keep the cars 
leave me the garage 
and all I.. 
yes all I need are keys and guitars 
and guess what, in 30 seconds I'm leaving to Mars 
yes we leaving across these undefeatable odds 
its like this man, you can't put a price on the life 
we do this for the love so we fight and sacrifice everynight 
so we aint gon stumble and fall never 
waiting to see, a sign of defeat uh uh 
so we gon keep everyone moving their feet 
so bring back the beat and everybody sing 
it's not about... 
Account verwijderd




hh
Account verwijderd




Succes!
Merel
Straatmuzikant



dat is dat rap stukje toch? die is best moeilijk ja ;/
Account verwijderd




Succes!

ty ehe
SoldToADemon
Internationale ster



youtube.com/…
Account verwijderd




dat is dat rap stukje toch? die is best moeilijk ja ;/

jaa dat stukje jaa damn omg
Account verwijderd




Haha ik had het er ook al over dat de liedjes iets te moeilijk zijn in de groepsapp, maar dat maakt niet uit want er moet wel uitdaging in zitten.

jaa klopt helemaal, ik ben wel blij dat ik ordinairy love niet heb haha das veel te hoog voor mij
Account verwijderd





ff checken
Account verwijderd





maar ik wil die rap juist kunnen ahha
Anoniem
Landelijke ster



Ja echt respect voor Rihanna..
Anoniem
Straatmuzikant



Dat is een van de makkelijkste stukjes rap die ik ken, lol. Doe Eminem maar is na.
SoldToADemon
Internationale ster




maar ik wil die rap juist kunnen ahha

Haha, oefenen dan
Account verwijderd





maar ik wil die rap juist kunnen ahha

Haha, oefenen dan

jaa doe ik :)
Account verwijderd




Omg, die moet ik ook. ;__;

whooooow toevaall, misschien zitten we in het zelfde team omg ehehe
Account verwijderd




Omg, die moet ik ook. ;__;

whooooow toevaall, misschien zitten we in het zelfde team omg ehehe

Zitten we ook. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> 

Ik vind het alleen stom dat wij moeten rappen en het the "voice" of VP is, dus zingen is het eigenlijk. Tbh vind ik rappen niet echt zingen of zo. xd En ik kan het echt niet. :C

same maar het is ook wel een uitdaging weetje, ik zit al een half uur te oefenen op de rap en ik kan em bijna
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste