Lix schreef:
Kijk, gewoon doen. Niet geschoten is altijd mis.
Ze gaan je kop er niet afbijten, hoor ;3
RedFeather schreef:
Klopt ;-;
Lix schreef:
Dan doe je het niet en dan loop je de kans mis om goede vrienden te worden met diegenen..
RedFeather schreef:
Maar ik durf niet
@ Lix: Same answer.
@ Chaneltje: Same answer
Maar ik durf niet
@ Lix: Same answer.
@ Chaneltje: Same answer
Dan doe je het niet en dan loop je de kans mis om goede vrienden te worden met diegenen..
Klopt ;-;
Kijk, gewoon doen. Niet geschoten is altijd mis.
Ze gaan je kop er niet afbijten, hoor ;3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
(maar dat zal wel niet
)