Laryanue schreef:
Dat is geen reden om blijkbaar achter mijn rug om te praten? Want dit is kinda achter iemands rug om praten...
Equality schreef:
Er staaat in mijn eerste bericht dat ik dacht: dafuq. Over het algemeen voel ik me kut vandaag.
Tweedledee schreef:
Als je niet eens fatsoenlijk "Ofzo" kan typen en daarna gekwetste gevoelens krijgt door mijn mening daarover, dan vind ik dat echt behoorlijk overdreven.
Equality schreef:
Mooi.
Mooi.
Als je niet eens fatsoenlijk "Ofzo" kan typen en daarna gekwetste gevoelens krijgt door mijn mening daarover, dan vind ik dat echt behoorlijk overdreven.
Er staaat in mijn eerste bericht dat ik dacht: dafuq. Over het algemeen voel ik me kut vandaag.
Dat is geen reden om blijkbaar achter mijn rug om te praten? Want dit is kinda achter iemands rug om praten...


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19