Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Op dit moment denk ik echt
Laryanue
Karaoke-ster



Mooi.

Als je niet eens fatsoenlijk "Ofzo" kan typen en daarna gekwetste gevoelens krijgt door mijn mening daarover, dan vind ik dat echt behoorlijk overdreven.

Er staaat in mijn eerste bericht dat ik dacht: dafuq. Over het algemeen voel ik me kut vandaag. 

Dat is geen reden om blijkbaar achter mijn rug om te praten? Want dit is kinda achter iemands rug om praten...
Adelyna
Landelijke ster



Mooi.

Als je niet eens fatsoenlijk "Ofzo" kan typen en daarna gekwetste gevoelens krijgt door mijn mening daarover, dan vind ik dat echt behoorlijk overdreven.

Er staaat in mijn eerste bericht dat ik dacht: dafuq. Over het algemeen voel ik me kut vandaag. 

Btw, ik zit hier niet op school, dus ik hoef hier niet correct Nederlands te schrijven. 
Laryanue
Karaoke-ster



Als je niet eens fatsoenlijk "Ofzo" kan typen en daarna gekwetste gevoelens krijgt door mijn mening daarover, dan vind ik dat echt behoorlijk overdreven.

Er staaat in mijn eerste bericht dat ik dacht: dafuq. Over het algemeen voel ik me kut vandaag. 

Btw, ik zit hier niet op school, dus ik hoef hier niet correct Nederlands te schrijven. 

That's the internet for ya. Als je niet fatsoenlijk kan typen, word je ook niet serieus genomen hier.
Adelyna
Landelijke ster



Als je niet eens fatsoenlijk "Ofzo" kan typen en daarna gekwetste gevoelens krijgt door mijn mening daarover, dan vind ik dat echt behoorlijk overdreven.

Er staaat in mijn eerste bericht dat ik dacht: dafuq. Over het algemeen voel ik me kut vandaag. 

Dat is geen reden om blijkbaar achter mijn rug om te praten? Want dit is kinda achter iemands rug om praten...

Ik mag zeggen wat ik wil in dit democratische land. En als ik het achter je rug deed, dan had ik het wel via mail gedaan.
Adelyna
Landelijke ster



Er staaat in mijn eerste bericht dat ik dacht: dafuq. Over het algemeen voel ik me kut vandaag. 

Btw, ik zit hier niet op school, dus ik hoef hier niet correct Nederlands te schrijven. 

That's the internet for ya. Als je niet fatsoenlijk kan typen, word je ook niet serieus genomen hier.

Het enige wat ik doe is ofsow zeggen. Ik praat niet van: ja, dts egt irri enz. 

Laryanue
Karaoke-ster



Er staaat in mijn eerste bericht dat ik dacht: dafuq. Over het algemeen voel ik me kut vandaag. 

Dat is geen reden om blijkbaar achter mijn rug om te praten? Want dit is kinda achter iemands rug om praten...

Ik mag zeggen wat ik wil in dit democratische land. En als ik het achter je rug deed, dan had ik het wel via mail gedaan.

En daarom zeg ik ook wat ik wil, maar dat had je waarschijnlijk al gemerkt. Tenminste, dat blijkt wel aan je ietwat kinderachtige opmerkingen en excuses. En het is altijd achter iemands rug om als het niet recht in zijn/haar gezicht is.
Adelyna
Landelijke ster



Dat is geen reden om blijkbaar achter mijn rug om te praten? Want dit is kinda achter iemands rug om praten...

Ik mag zeggen wat ik wil in dit democratische land. En als ik het achter je rug deed, dan had ik het wel via mail gedaan.

Dan mag zij dat toch ook? 

Ja inderdaad. Heb ik ergens gezegd van niet?
Adelyna
Landelijke ster



Dan mag zij dat toch ook? 

Ja inderdaad. Heb ik ergens gezegd van niet?

Ja X'D

Waar dan?
Adelyna
Landelijke ster



Ja X'D

Waar dan?

'beginpost' 

Wat vat jij zo op? 
Cynthia
Straatmuzikant



Dat is geen reden om blijkbaar achter mijn rug om te praten? Want dit is kinda achter iemands rug om praten...

Ik mag zeggen wat ik wil in dit democratische land. En als ik het achter je rug deed, dan had ik het wel via mail gedaan.

En daarom zeg ik ook wat ik wil, maar dat had je waarschijnlijk al gemerkt. Tenminste, dat blijkt wel aan je ietwat kinderachtige opmerkingen en excuses. En het is altijd achter iemands rug om als het niet recht in zijn/haar gezicht is.

Sorry dat ik me ermee bemoei, ik zoek geen ruzie ofzoiets, maar ze heeft je nergens van beschuldigd op dit topic, ze zegt alleen dat ze een rotdag heeft omdat iemand iets heeft gezegd dat mede heeft geholpen aan haar kutdag.
Laryanue
Karaoke-ster



Ik mag zeggen wat ik wil in dit democratische land. En als ik het achter je rug deed, dan had ik het wel via mail gedaan.

En daarom zeg ik ook wat ik wil, maar dat had je waarschijnlijk al gemerkt. Tenminste, dat blijkt wel aan je ietwat kinderachtige opmerkingen en excuses. En het is altijd achter iemands rug om als het niet recht in zijn/haar gezicht is.

Sorry dat ik me ermee bemoei, ik zoek geen ruzie ofzoiets, maar ze heeft je nergens van beschuldigd op dit topic, ze zegt alleen dat ze een rotdag heeft omdat iemand iets heeft gezegd dat mede heeft geholpen aan haar kutdag.

Dat is alsnog een beschuldiging, aangezien ze dus zegt dat dat heeft bijgedragen aan haar kutdag. c;
Cynthia
Straatmuzikant



En daarom zeg ik ook wat ik wil, maar dat had je waarschijnlijk al gemerkt. Tenminste, dat blijkt wel aan je ietwat kinderachtige opmerkingen en excuses. En het is altijd achter iemands rug om als het niet recht in zijn/haar gezicht is.

Sorry dat ik me ermee bemoei, ik zoek geen ruzie ofzoiets, maar ze heeft je nergens van beschuldigd op dit topic, ze zegt alleen dat ze een rotdag heeft omdat iemand iets heeft gezegd dat mede heeft geholpen aan haar kutdag.

Dat is alsnog een beschuldiging, aangezien ze dus zegt dat dat heeft bijgedragen aan haar kutdag. c;

Maar ze heeft nooit gezegd dat het over jou gaat, het zou ook over iemand anders kunnen gaan.
Cynthia
Straatmuzikant



En daarom zeg ik ook wat ik wil, maar dat had je waarschijnlijk al gemerkt. Tenminste, dat blijkt wel aan je ietwat kinderachtige opmerkingen en excuses. En het is altijd achter iemands rug om als het niet recht in zijn/haar gezicht is.

Sorry dat ik me ermee bemoei, ik zoek geen ruzie ofzoiets, maar ze heeft je nergens van beschuldigd op dit topic, ze zegt alleen dat ze een rotdag heeft omdat iemand iets heeft gezegd dat mede heeft geholpen aan haar kutdag.

ik kom voor een vriendin op die afgezeken wordt D

Ik kom ook op voor een vriendin, Maureen.
Laryanue
Karaoke-ster



Sorry dat ik me ermee bemoei, ik zoek geen ruzie ofzoiets, maar ze heeft je nergens van beschuldigd op dit topic, ze zegt alleen dat ze een rotdag heeft omdat iemand iets heeft gezegd dat mede heeft geholpen aan haar kutdag.

Dat is alsnog een beschuldiging, aangezien ze dus zegt dat dat heeft bijgedragen aan haar kutdag. c;

Maar ze heeft nooit gezegd dat het over jou gaat, het zou ook over iemand anders kunnen gaan.

Nee, ze heeft wel duidelijk gemaakt dat het over mij gaat.
Adelyna
Landelijke ster



En daarom zeg ik ook wat ik wil, maar dat had je waarschijnlijk al gemerkt. Tenminste, dat blijkt wel aan je ietwat kinderachtige opmerkingen en excuses. En het is altijd achter iemands rug om als het niet recht in zijn/haar gezicht is.

Sorry dat ik me ermee bemoei, ik zoek geen ruzie ofzoiets, maar ze heeft je nergens van beschuldigd op dit topic, ze zegt alleen dat ze een rotdag heeft omdat iemand iets heeft gezegd dat mede heeft geholpen aan haar kutdag.

Dat is alsnog een beschuldiging, aangezien ze dus zegt dat dat heeft bijgedragen aan haar kutdag. c;

Het heeft inderdaad wat bijgedragen, omdat ik al wat chagrijnig was. 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste