Tholger schreef:
Nja maar soms zie je het wel hoor
Lix schreef:
Kijk, dat is het nadeel van het internet, je kan het niet sarcastisch zeggen enzo. Je ziet het (letterlijk) zwart op wit xd
Tholger schreef:
Het kwam nogal eh kut over
Lix schreef:
Iedereen wil het wel, maar ik hoef het sowieso niet xd
Eigenlijk had ik neer moeten zetten: Wie niet? xd
Smileys zijn soms zo irritant TT^TT
Iedereen wil het wel, maar ik hoef het sowieso niet xd
Eigenlijk had ik neer moeten zetten: Wie niet? xd
Smileys zijn soms zo irritant TT^TT
Het kwam nogal eh kut over
Kijk, dat is het nadeel van het internet, je kan het niet sarcastisch zeggen enzo. Je ziet het (letterlijk) zwart op wit xd
Nja maar soms zie je het wel hoor


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20



