Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Wie wil 1 week manager?
Anoniem
Princess of Pop



Iedereen wil het wel, maar ik hoef het sowieso niet xd
Eigenlijk had ik neer moeten zetten: Wie niet? xd
Smileys zijn soms zo irritant TT^TT

Het kwam nogal eh kut over

Kijk, dat is het nadeel van het internet, je kan het niet sarcastisch zeggen enzo. Je ziet het (letterlijk) zwart op wit xd

Nja maar soms zie je het wel hoor
Merel
Straatmuzikant



ik gun het Jasmijn ^^ (zo heet ze ook op vp)

nee je gunt mij dat niet doei

jawel xoxo
Lix
YouTube-ster



Het kwam nogal eh kut over

Kijk, dat is het nadeel van het internet, je kan het niet sarcastisch zeggen enzo. Je ziet het (letterlijk) zwart op wit xd

Nja maar soms zie je het wel hoor

En soms word het awkward zoals nu xs
Anoniem
Princess of Pop



Kijk, dat is het nadeel van het internet, je kan het niet sarcastisch zeggen enzo. Je ziet het (letterlijk) zwart op wit xd

Nja maar soms zie je het wel hoor

En soms word het awkward zoals nu xs

Uhu
NicePrincess99
Straatmuzikant



ik heb nog nooit een manager gehad...
Lix
YouTube-ster



ik heb nog nooit een manager gehad...

Dat is onmogelijk... :$
Je krijgt namelijk in het begin gewoon manager, als je langer dan drie dagen speelt.
Anoniem
Straatmuzikant



Lol ze vraagt alleen maar wie het wilt, ze zegt niet dat ze het gaat geven. xd
Anoniem
Princess of Pop



Lol ze vraagt alleen maar wie het wilt, ze zegt niet dat ze het gaat geven. xd

Uh, het was zeg maar wel de bedoeling.
Ralsei
Internationale ster



RedFeather (Femke), Felicia, Acnologia (Anisa), AdorePaulien (Paulien.) en Anna
NicePrincess99
Straatmuzikant



ik heb nog nooit een manager gehad...

Dat is onmogelijk... <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>
Je krijgt namelijk in het begin gewoon manager, als je langer dan drie dagen speelt.

oh haha
Anoniem
Princess of Pop



chinrub
Anoniem
Minister of Pop



chinrub

Sweet ik wil wel.
Anoniem
Minister of Pop



RedFeather (Femke), Felicia, Acnologia (Anisa), AdorePaulien (Paulien.) en Anna

Why lees ik mijn naam.
Anoniem
Princess of Pop



RedFeather (Femke), Felicia, Acnologia (Anisa), AdorePaulien (Paulien.) en Anna

Why lees ik mijn naam.

hahaha
Anoniem
Minister of Pop



RedFeather (Femke), Felicia, Acnologia (Anisa), AdorePaulien (Paulien.) en Anna

Why lees ik mijn naam.

hahaha

Wat??
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste