Toothless schreef:
Hoeveel heb je nu dan?
PierceTheVeil schreef:
hahah okay XD
Nee jammer genoeg niet XD
Tooth schreef:
Jup, daarvan. Ik vind dat vet grappig om te zien
heb je nu ook nog veel credits?
PierceTheVeil schreef:
XD Ik kocht toen echt veel cr, waar ik manager van kocht. Van hoelang ik het nog heb?
XD Ik kocht toen echt veel cr, waar ik manager van kocht. Van hoelang ik het nog heb?
Jup, daarvan. Ik vind dat vet grappig om te zien

heb je nu ook nog veel credits?
hahah okay XD
Nee jammer genoeg niet XD
Hoeveel heb je nu dan?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20