schreef:
Oh ja, het smt lijkt me ook best leuk. Dus nog veel doelen! (:
Angel schreef:
CT/NT. Maar eerst nog wat oefening voor mijn lay-outs.
Verder zou ik ook graag blogger worden. Ook weer nog oefening nodig. Maar nog steeds, zonder of met badge, bloggen blijft leuk.
Moderator wil ik ooit ook nog wel worden.
CT/NT. Maar eerst nog wat oefening voor mijn lay-outs.
Verder zou ik ook graag blogger worden. Ook weer nog oefening nodig. Maar nog steeds, zonder of met badge, bloggen blijft leuk.
Moderator wil ik ooit ook nog wel worden.
Oh ja, het smt lijkt me ook best leuk. Dus nog veel doelen! (:


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


4