> Je Nederlands is niet goed genoeg > Je layouts vind ik persoonlijk niet goed genoeg > De inhoud van je blogs vind ik niet goed genoeg, laat staan de artikels
>Ik ben daar ook niet goed in >Ik kan dit ook niet echt, ik ben bezig met verbeteren >Bedoel je wat ik erover vertel?
Bram schreef: > Je Nederlands is niet goed genoeg > Je layouts vind ik persoonlijk niet goed genoeg > De inhoud van je blogs vind ik niet goed genoeg, laat staan de artikels
>Ik ben daar ook niet goed in >Ik kan dit ook niet echt, ik ben bezig met verbeteren >Bedoel je wat ik erover vertel?
> Kan je zelf geen opstelling bedenken? Succes in het NT. > Moet in het NT. > Voilla > Nee
Wat wil je daar nou mee zeggen?
Account verwijderd
schreef:
Riraito schreef: Nee, ik vind je lay-outs bij lange na nog niet goed genoeg voor het NT, sorry.