Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Zien jullie mij als NT?
SoldToADemon
Internationale ster



Nee, ik vind je lay-outs bij lange na nog niet goed genoeg voor het NT, sorry.

DebbieCreate
YouTube-ster



nee


Mag ik ook weten waarom niet?
Anoniem
Playback-ster



Nee, ik vind je lay-outs bij lange na nog niet goed genoeg voor het NT, sorry.

Dit, en vind je Nederlands nou ook niet super. 
DebbieCreate
YouTube-ster



Nee, ik vind je lay-outs bij lange na nog niet goed genoeg voor het NT, sorry.

Dit, en vind je Nederlands nou ook niet super. 

Ja oke dat snap ik wel...
DebbieCreate
YouTube-ster



nee


Mag ik ook weten waarom niet?

> Je Nederlands is niet goed genoeg
> Je layouts vind ik persoonlijk niet goed genoeg
> De inhoud van je blogs vind ik niet goed genoeg, laat staan de artikels

>Ik ben daar ook niet goed in
>Ik kan dit ook niet echt, ik ben bezig met verbeteren
>Bedoel je wat ik erover vertel?
Anoniem
Wereldberoemd



Nee, ik vind je lay-outs bij lange na nog niet goed genoeg voor het NT, sorry.

Dit, en vind je Nederlands nou ook niet super. 

DebbieCreate
YouTube-ster



> Je Nederlands is niet goed genoeg
> Je layouts vind ik persoonlijk niet goed genoeg
> De inhoud van je blogs vind ik niet goed genoeg, laat staan de artikels

>Ik ben daar ook niet goed in
>Ik kan dit ook niet echt, ik ben bezig met verbeteren
>Bedoel je wat ik erover vertel?

> Kan je zelf geen opstelling bedenken? Succes in het NT.
> Moet in het NT.
> Voilla
> Nee

Wat wil je daar nou mee zeggen?
Account verwijderd




Nee, ik vind je lay-outs bij lange na nog niet goed genoeg voor het NT, sorry.

DebbieCreate
YouTube-ster



> Kan je zelf geen opstelling bedenken? Succes in het NT.
> Moet in het NT.
> Voilla
> Nee

Wat wil je daar nou mee zeggen?

Lees het nog een keer, is duidelijk genoeg.

Ik snap het al, je vind me veel te slecht voor het NT.

Anoniem
Landelijke ster



Mooi afgebrand zie ik al wel, tips zijn vast ook van harte welkom!
DebbieCreate
YouTube-ster



Mooi afgebrand zie ik al wel, tips zijn vast ook van harte welkom!

Sorry dat is niks persoonlijks, ik reageer alleen te vaak af. :$:$:$
Maar tips zijn wel welkom ja....
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: