Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
willen mensjes meedoen cr fc?
Account verwijderd




hh
Anoniem
Landelijke ster



K wil wel maar dan moeten er nog 2, en ben zo bang dat k mn cr verlies HAHAHAHA

ja dat is waar ik ook maar ik neem het risico haha

Ja oke, maar ik ga het risico niet lopen dat er straks nog niet 2 anderen zijn in mn cr terug moet nemen en er dan gwn 5 kwijt ben snap je xD
Account verwijderd




K wil wel maar dan moeten er nog 2, en ben zo bang dat k mn cr verlies HAHAHAHA

ja dat is waar ik ook maar ik neem het risico haha

Ja oke, maar ik ga het risico niet lopen dat er straks nog niet 2 anderen zijn in mn cr terug moet nemen en er dan gwn 5 kwijt ben snap je xD

dat is binnen 30 minuten, na een half uur krijg je alles terug
Account verwijderd




lees maar dat stukje bovenin
Anoniem
Landelijke ster



ja dat is waar ik ook maar ik neem het risico haha

Ja oke, maar ik ga het risico niet lopen dat er straks nog niet 2 anderen zijn in mn cr terug moet nemen en er dan gwn 5 kwijt ben snap je xD

dat is binnen 30 minuten, na een half uur krijg je alles terug

Staat er niet hoor? haha of ik ben blind.
Anoniem
Landelijke ster



dat is binnen 30 minuten, na een half uur krijg je alles terug

Staat er niet hoor? haha of ik ben blind.

dit krijg je als je je uit probeert te schrijven binnen 30 min:

Let op: je ontvangt slechts 50% van je inschrijfgeld terug omdat je jezelf binnen 30min. uitschrijft.
Dus daarna gwn 100% ;')

nee daarna wss niets meer? Wrm zou je ineens daarna wel alles terug krijgen, slaat nergens op? xD
Silhouette
Landelijke ster



Staat er niet hoor? haha of ik ben blind.

dit krijg je als je je uit probeert te schrijven binnen 30 min:

Let op: je ontvangt slechts 50% van je inschrijfgeld terug omdat je jezelf binnen 30min. uitschrijft.
Dus daarna gwn 100% ;')

nee daarna wss niets meer? Wrm zou je ineens daarna wel alles terug krijgen, slaat nergens op? xD

idk xD maar doe je nu wel mee?
Anoniem
Landelijke ster



dit krijg je als je je uit probeert te schrijven binnen 30 min:

Let op: je ontvangt slechts 50% van je inschrijfgeld terug omdat je jezelf binnen 30min. uitschrijft.
Dus daarna gwn 100% ;')

nee daarna wss niets meer? Wrm zou je ineens daarna wel alles terug krijgen, slaat nergens op? xD

idk xD maar doe je nu wel mee?

Ik wil wel, als k zeker weet dat er nog 2 anderen zijn.
Account verwijderd




Staat er niet hoor? haha of ik ben blind.

dit krijg je als je je uit probeert te schrijven binnen 30 min:

Let op: je ontvangt slechts 50% van je inschrijfgeld terug omdat je jezelf binnen 30min. uitschrijft.
Dus daarna gwn 100% ;')

nee daarna wss niets meer? Wrm zou je ineens daarna wel alles terug krijgen, slaat nergens op? xD

heb ik al vaker gedaan met pd fc ik weet het zeker meid
Anoniem
Landelijke ster



dit krijg je als je je uit probeert te schrijven binnen 30 min:

Let op: je ontvangt slechts 50% van je inschrijfgeld terug omdat je jezelf binnen 30min. uitschrijft.
Dus daarna gwn 100% ;')

nee daarna wss niets meer? Wrm zou je ineens daarna wel alles terug krijgen, slaat nergens op? xD

heb ik al vaker gedaan met pd fc ik weet het zeker meid

Door die 'meid' word t zo arrogant XD
Account verwijderd




nee daarna wss niets meer? Wrm zou je ineens daarna wel alles terug krijgen, slaat nergens op? xD

heb ik al vaker gedaan met pd fc ik weet het zeker meid

Door die 'meid' word t zo arrogant XD

Sorrrrryyyy zo bedoelde ik het niet(ik wou eigenlijk schat doen dat doe ik namelijk bijna altijd maar toen dacht ik nee dat klinkt raar dus doe ik meid hahahah)
Anoniem
Landelijke ster



heb ik al vaker gedaan met pd fc ik weet het zeker meid

Door die 'meid' word t zo arrogant XD

Sorrrrryyyy zo bedoelde ik het niet(ik wou eigenlijk schat doen dat doe ik namelijk bijna altijd maar toen dacht ik nee dat klinkt raar dus doe ik meid hahahah)

HAHAHAHAHA geeft niet schat zou t nog erger maken HAHAHAHA ach
Account verwijderd




Door die 'meid' word t zo arrogant XD

Sorrrrryyyy zo bedoelde ik het niet(ik wou eigenlijk schat doen dat doe ik namelijk bijna altijd maar toen dacht ik nee dat klinkt raar dus doe ik meid hahahah)

HAHAHAHAHA geeft niet schat zou t nog erger maken HAHAHAHA ach

I know!!!! ;)
Anoniem
Landelijke ster



Sorrrrryyyy zo bedoelde ik het niet(ik wou eigenlijk schat doen dat doe ik namelijk bijna altijd maar toen dacht ik nee dat klinkt raar dus doe ik meid hahahah)

HAHAHAHAHA geeft niet schat zou t nog erger maken HAHAHAHA ach

I know!!!! <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

lalalallalala
Account verwijderd




HAHAHAHAHA geeft niet schat zou t nog erger maken HAHAHAHA ach

I know!!!! <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

lalalallalala

negeer maar gewoon alles van wat ik boven zei
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste