Hope schreef:
Haha, maar jij woont zeker in Nederland, of niet? ;_;
Ik hoop dat ik over een paar jaar wel mag, anders doe ik het wel stiekem hahah
Kmoet nu offline, bye en ly♥♥
Amicizia schreef:
same shit ;-;
is goed ;3
Hope schreef:
Awesome! Ik wil jou ook eens supergraag meeten ;_;
Misschien eens over een paar jaar ofzow?
Awesome! Ik wil jou ook eens supergraag meeten ;_;
Misschien eens over een paar jaar ofzow?

same shit ;-;
is goed ;3
Haha, maar jij woont zeker in Nederland, of niet? ;_;
Ik hoop dat ik over een paar jaar wel mag, anders doe ik het wel stiekem hahah

Kmoet nu offline, bye en ly♥♥


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18

