Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Meeting verslag met Tarja en GayElfje
Anoniem
YouTube-ster



Awesome! Ik wil jou ook eens supergraag meeten ;_;
Misschien eens over een paar jaar ofzow? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

same shit ;-;

is goed ;3

Haha, maar jij woont zeker in Nederland, of niet? ;_;
Ik hoop dat ik over een paar jaar wel mag, anders doe ik het wel stiekem hahah :p
Kmoet nu offline, bye en ly♥♥
Anoniem
Wereldberoemd



OMG IK WIL JOUW OOK MEETEN ;~; 
JALOERS!!!


zotezien heb je het leuk gehad ^-^

uhu ;3 ik wil je te graag meeten ;-;

Gaan we gauw is doen alleen idk wanneer xd

same shit ;-;
Anoniem
Wereldberoemd



Awesome! Ik wil jou ook eens supergraag meeten ;_;
Misschien eens over een paar jaar ofzow? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

same shit ;-;

is goed ;3

Haha, maar jij woont zeker in Nederland, of niet? ;_;
Ik hoop dat ik over een paar jaar wel mag, anders doe ik het wel stiekem hahah <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

neen Belgie seut XD 
Anoniem
YouTube-ster



same shit ;-;

is goed ;3

Haha, maar jij woont zeker in Nederland, of niet? ;_;
Ik hoop dat ik over een paar jaar wel mag, anders doe ik het wel stiekem hahah <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

neen Belgie seut XD 

O echt???
Waar omg??????
DarkDoll
YouTube-ster



uhu ;3 ik wil je te graag meeten ;-;

Gaan we gauw is doen alleen idk wanneer xd

same shit ;-;

want want jij woont in België en ik in Noord-Holland mehehehe ;~;
Anoniem
Wereldberoemd



Gaan we gauw is doen alleen idk wanneer xd

same shit ;-;

want want jij woont in België en ik in Noord-Holland mehehehe ;~;

deze shit is erg ;-;
Anoniem
Wereldberoemd



Haha, maar jij woont zeker in Nederland, of niet? ;_;
Ik hoop dat ik over een paar jaar wel mag, anders doe ik het wel stiekem hahah <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

neen Belgie seut XD 

O echt???
Waar omg??????

knokke-heist
DarkDoll
YouTube-ster



same shit ;-;

want want jij woont in België en ik in Noord-Holland mehehehe ;~;

deze shit is erg ;-;

indeed ;~;
Anoniem
Wereldberoemd



want want jij woont in België en ik in Noord-Holland mehehehe ;~;

deze shit is erg ;-;

indeed ;~;

volgende jaar rijbewijs proberen halen ;-;
Anoniem
YouTube-ster



neen Belgie seut XD 

O echt???
Waar omg??????

knokke-heist

o en ik ga deze zomer naar Middelkerke, daar hebben we een appartementje
omg ik mag over een paar jaar misschien met vriendinnen dan kan ik terwijl meeten omg
bye kmoet de hond uitlaten! ♥

Anoniem
Wereldberoemd



O echt???
Waar omg??????

knokke-heist

o en ik ga deze zomer naar Middelkerke, daar hebben we een appartementje
omg ik mag over een paar jaar misschien met vriendinnen dan kan ik terwijl meeten omg
bye kmoet de hond uitlaten! ♥


bye oxox
Anoniem
YouTube-ster



knokke-heist

o en ik ga deze zomer naar Middelkerke, daar hebben we een appartementje
omg ik mag over een paar jaar misschien met vriendinnen dan kan ik terwijl meeten omg
bye kmoet de hond uitlaten! ♥


bye oxox

Ik heb het gevraagd, mag pas over 4 jaar. Dus dan mag ik alleen naar zee!
Anoniem
Wereldberoemd



o en ik ga deze zomer naar Middelkerke, daar hebben we een appartementje
omg ik mag over een paar jaar misschien met vriendinnen dan kan ik terwijl meeten omg
bye kmoet de hond uitlaten! ♥


bye oxox

Ik heb het gevraagd, mag pas over 4 jaar. Dus dan mag ik alleen naar zee!

ben ik allang 19 en afgestudeerd ;-;
Anoniem
YouTube-ster



bye oxox

Ik heb het gevraagd, mag pas over 4 jaar. Dus dan mag ik alleen naar zee!

ben ik allang 19 en afgestudeerd ;-;

zou je dan willen, over 4 jaar? :)
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb het gevraagd, mag pas over 4 jaar. Dus dan mag ik alleen naar zee!

ben ik allang 19 en afgestudeerd ;-;

zou je dan willen, over 4 jaar? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

als ik nog vp speel ;-;
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste