Zhanina schreef:
Ik ga af en toe misschien nog wel eens online komen. Ik ga je ook echt hard misse!
lillitha schreef:
Zhanina, ik ga je echt enorm hard missen dan :c Je bent een geweldige meid, en het is een groot verlies voor VP.
Zhanina, ik ga je echt enorm hard missen dan :c Je bent een geweldige meid, en het is een groot verlies voor VP.
Ik ga af en toe misschien nog wel eens online komen. Ik ga je ook echt hard misse!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
samen 72 cr? D:



