Empire schreef: Oow xd Maar het kan geen kwaad toch? En toen was ik er nog niet omg
We willen niet elke maand verkiezingen houden Al is het wel lastig mensen te vinden die filmpjes kunnen maken. En werkelijk ook echt voor vp reclame willen maken!
Ik omg Maar toen met de verkiezingen was ik nog niet op vp
Wie weet komt het er nog een keer!
Account verwijderd
schreef:
Bloodstream schreef:
Empire schreef:
Bloodstream schreef: We willen niet elke maand verkiezingen houden Al is het wel lastig mensen te vinden die filmpjes kunnen maken. En werkelijk ook echt voor vp reclame willen maken!
Ik omg Maar toen met de verkiezingen was ik nog niet op vp
Wie weet komt het er nog een keer!
SNEL PLEASE c:
Account verwijderd
schreef:
Bram schreef:
Empire schreef:
Bloodstream schreef: We willen niet elke maand verkiezingen houden Al is het wel lastig mensen te vinden die filmpjes kunnen maken. En werkelijk ook echt voor vp reclame willen maken!
Ik omg Maar toen met de verkiezingen was ik nog niet op vp
Paar maandjes wachten. (:
Doe nu maar hoor (: Er zijn vast wel meer mensen die het willen mwhihii c: