Pendulum schreef:
Rhea schreef:
Ilse schreef:
Het was niet sneaky. Als iemand had willen helpen dan had diegene ook kunnen mailen. Het was overduidelijk dat ze problemen hadden. xd
Ehh nee want het was zelfs zo duidelijk dat dit gezeik ontstond? XD
martine ik wil echt niet gemeen doen maar als we geen stagiaire verkiezingen hadden georganiseerd dan hadden we ook gewoon als de bct gehandeld. besides verkiezingen zijn kapot veel werk, en dan als je alleen hooguit twee mensen kiezen van een verkiezing vind ik toch wel heel erg overbodig sorry