Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Nou guys. Ik heb gevraagd of Lianne mijn badg
Anoniem
Landelijke ster



Tis niet dát het gebeurd is, maar de manier waarop. Hiermee weet jij heel goed wat ik bedoel.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind het wel skeer dat je door hun deze keuze hebt moeten maken mr kay.

Ik heb gewoon geen zin in gezeik. Al helemaal niet nu.........
Anoniem
Wereldberoemd



Tis niet dát het gebeurd is, maar de manier waarop. Hiermee weet jij heel goed wat ik bedoel.

Het was niet sneaky. Als iemand had willen helpen dan had diegene ook kunnen mailen. Het was overduidelijk dat ze problemen hadden. xd
Anoniem
Badkamerzanger



Ik vind het wel skeer dat je door hun deze keuze hebt moeten maken mr kay.

Ik heb gewoon geen zin in gezeik. Al helemaal niet nu.........

het is sws knap van je dat je rustig bent gebleven en deze keuze hebt gemaakt maar het had echt niet gehoeven. 
Anoniem
Landelijke ster



Tis niet dát het gebeurd is, maar de manier waarop. Hiermee weet jij heel goed wat ik bedoel.

Het was niet sneaky. Als iemand had willen helpen dan had diegene ook kunnen mailen. Het was overduidelijk dat ze problemen hadden. xd

Ehh nee want het was zelfs zo duidelijk dat dit gezeik ontstond? XD
Anoniem
Wereldberoemd



Tis niet dát het gebeurd is, maar de manier waarop. Hiermee weet jij heel goed wat ik bedoel.

Het was niet sneaky. Als iemand had willen helpen dan had diegene ook kunnen mailen. Het was overduidelijk dat ze problemen hadden. xd

Ehh nee want het was zelfs zo duidelijk dat dit gezeik ontstond? XD

Ik stelde nog voor om er een topic over te maken, maar ik kan er toch ook niets aan doen dat dat niet is gebeurd?
Anoniem
Landelijke ster



Het was niet sneaky. Als iemand had willen helpen dan had diegene ook kunnen mailen. Het was overduidelijk dat ze problemen hadden. xd

Ehh nee want het was zelfs zo duidelijk dat dit gezeik ontstond? XD

Ik stelde nog voor om er een topic over te maken, maar ik kan er toch ook niets aan doen dat dat niet is gebeurd?

Dan deed je het gewoon sneaky. Je had er voor moeten kiezen dat het eerst duidelijk was voor iedereen.
Anoniem
Straatmuzikant



Tis niet dát het gebeurd is, maar de manier waarop. Hiermee weet jij heel goed wat ik bedoel.

Het was niet sneaky. Als iemand had willen helpen dan had diegene ook kunnen mailen. Het was overduidelijk dat ze problemen hadden. xd

Ehh nee want het was zelfs zo duidelijk dat dit gezeik ontstond? XD

martine ik wil echt niet gemeen doen maar als we geen stagiaire verkiezingen hadden georganiseerd dan hadden we ook gewoon als de bct gehandeld. besides verkiezingen zijn kapot veel werk, en dan als je alleen hooguit twee mensen kiezen van een verkiezing vind ik toch wel heel erg overbodig sorry
Anoniem
Wereldberoemd



Ehh nee want het was zelfs zo duidelijk dat dit gezeik ontstond? XD

Ik stelde nog voor om er een topic over te maken, maar ik kan er toch ook niets aan doen dat dat niet is gebeurd?

Dan deed je het gewoon sneaky. Je had er voor moeten kiezen dat het eerst duidelijk was voor iedereen.

Wat nou sneaky? Het enige wat ik wilde was helpen, maar ik kon er niets over zeggen omdat het waarschijnlijk niet door zou gaan? Dat is de reden wrm ik niets zei. Het was eerst überhaupt nog niet duidelijk of het goed was.
Anoniem
Playback-ster



ze  hadden gewoon beter effe voor de nep een ´´verkiezing´´ kunnen houden voor 1 dag dat jij het gewoon werd want je krijgt altijd gezeik met dit soort dingen  
Anoniem
Wereldberoemd



Het was niet sneaky. Als iemand had willen helpen dan had diegene ook kunnen mailen. Het was overduidelijk dat ze problemen hadden. xd

Ehh nee want het was zelfs zo duidelijk dat dit gezeik ontstond? XD

martine ik wil echt niet gemeen doen maar als we geen stagiaire verkiezingen hadden georganiseerd dan hadden we ook gewoon als de bct gehandeld. besides verkiezingen zijn kapot veel werk, en dan als je alleen hooguit twee mensen kiezen van een verkiezing vind ik toch wel heel erg overbodig sorry

Ja dit dus. En als de verkiezingen afgelopen zijn dan is de zomeractie ook al bijna voorbij. xd
+ BCT'ers gaan op vakantie en kunnen zo geen inzendingen beoordelen. 
Account verwijderd




Ja, persoonlijk snap ik die peepz die het stom vinden wel, maar sommigen overdrijven wel heel erg. Maar om je iets te laten afpakken door een paar kutkinderen die hun bek niet konden houden moet je niet doen. Je moet het uiteraard zelf weten, maar mij lijkt het een domme keuze.
Btw vind ik dit beetje aandacht zoeken xd
Anoniem
Wereldberoemd



ze  hadden gewoon beter effe voor de nep een ´´verkiezing´´ kunnen houden voor 1 dag dat jij het gewoon werd want je krijgt altijd gezeik met dit soort dingen  

Helaas gaan mensen daar dan ook weer iets achter zoeken. xd
Dus dat is ook geen optie.
Anoniem
Playback-ster



Ehh nee want het was zelfs zo duidelijk dat dit gezeik ontstond? XD

Ik stelde nog voor om er een topic over te maken, maar ik kan er toch ook niets aan doen dat dat niet is gebeurd?

Dan deed je het gewoon sneaky. Je had er voor moeten kiezen dat het eerst duidelijk was voor iedereen.

gurl je moet Ilse niks verwijten, zij WOU juist een topic maar ze had opeens de badge?? het is sowieso niet ilse haar schuld 
Anoniem
Playback-ster



ze  hadden gewoon beter effe voor de nep een ´´verkiezing´´ kunnen houden voor 1 dag dat jij het gewoon werd want je krijgt altijd gezeik met dit soort dingen  

Helaas gaan mensen daar dan ook weer iets achter zoeken. xd
Dus dat is ook geen optie.

ja maar dan kan je tenminste achter iets schuilen 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste