Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
9 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Weet je, ik ga het gewoon proberen
Marissa
Internationale ster



durf niet HAHAH D:

Doe.
Nu.
Anders blokkeer ik je hoor
Gray
Wereldberoemd



durf niet HAHAH D:

Je zal het wel druk krijgen, CT en NT :o
Marissa
Internationale ster



durf niet HAHAH D:

Doe.
Nu.
Anders blokkeer ik je hoor

Doe maar :')

Meehh, doe gewoon
Marissa
Internationale ster



Doe maar :')

Meehh, doe gewoon

Okee dan D:

Braaaaaaf :d
Gray
Wereldberoemd



durf niet HAHAH D:

Je zal het wel druk krijgen, CT en NT <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>

NT is maar tijdelijk :3

Oh, oké
Gray
Wereldberoemd



Okee dan D:

Braaaaaaf <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

heb al een lay-out c:

Hoe ga je dat doen met die lay-out dan? ;o
Gray
Wereldberoemd



heb al een lay-out c:

Hoe ga je dat doen met die lay-out dan? ;o

MAGICCC~

Nja, ik heb hem toch al verzonden.
Gray
Wereldberoemd



MAGICCC~

Nja, ik heb hem toch al verzonden.

Nee oké idk eigenlijk HAHA

Succes c':

Ja, jij ook. Ik weet nu toch eigenlij al dat ik er niet inkom. Maar het is echt mijn droom ;o ;__;
Marissa
Internationale ster



heb al een lay-out c:

Hoe ga je dat doen met die lay-out dan? ;o

MAGICCC~

MAGIC IS THE AWNSER OF IT ALL

En mijn hond is een viespeuk, hij zat aan zn dingesje en opeens is hij keihard uitgeput opgewonden aan t hijgen... iewl XD
Silatunique
Landelijke ster



Nja, ik heb hem toch al verzonden.

Nee oké idk eigenlijk HAHA

Succes c':

Ja, jij ook. Ik weet nu toch eigenlij al dat ik er niet inkom. Maar het is echt mijn droom ;o ;__;

Die van mij ook. Veel succes iedereen die meedoet <3
Marissa
Internationale ster



Nja, ik heb hem toch al verzonden.

Nee oké idk eigenlijk HAHA

Succes c':

Ja, jij ook. Ik weet nu toch eigenlij al dat ik er niet inkom. Maar het is echt mijn droom ;o ;__;

Nooit opgeven boo, blijf strijden voor je droom c:
Marissa
Internationale ster



Ik zie je wel als CT, maar je hebt het toch druk met designen? je moet wel zien dat je dan tijd kan maken voor het designen én het CT dan..
Dan ga je best druk zijn hé liefje..

Erhm, volgens mij ben ik de enige hier die kan bepalen of het druk voor mij gaat worden? Bovendiem, zo druk ben ik nou ook niet met designen, ik heb gisteren nog een outfit gemaakt en ben van plan er vandaag nog een te maken. Ik kan genoeg tijd maken voor beide, inspiratie genoeg voor beide, bovendien kan ik ook aardig wat op papier doen
Marissa
Internationale ster



Ik zie je wel als CT, maar je hebt het toch druk met designen? je moet wel zien dat je dan tijd kan maken voor het designen én het CT dan..
Dan ga je best druk zijn hé liefje..

Erhm, volgens mij ben ik de enige hier die kan bepalen of het druk voor mij gaat worden? Bovendiem, zo druk ben ik nou ook niet met designen, ik heb gisteren nog een outfit gemaakt en ben van plan er vandaag nog een te maken. Ik kan genoeg tijd maken voor beide, inspiratie genoeg voor beide, bovendien kan ik ook aardig wat op papier doen

Ik zei maar dat het druk kan worden als je geen inspiratie voor beide dingen hebt.

Het woordje 'kan' gebruikte je niet, je zei dat ik het al druk had en ik het nog drukker zal krijgen en daarin ben ik toch de enige die dat kan bepalen ;)
Marissa
Internationale ster



YOU GO GIRL <3

Big and poofy on the outside, a little bitch on the inside <3
Marissa
Internationale ster



Nog meer mensen met een mening?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste