Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Poll: Zien jullie mij als Competitie Team lid?
Anouk in het CT?
Anoniem
Landelijke ster



nah 

Account verwijderd




Hoe in hemelsnaM moet ik die sessie volgen als ik haast altijd op me ipadzit

dan ga je op de laptop/computer?

Ik weet haast zeker dat ik dat programma niey mag downloaden plus ik zit alleen op school in de pauze op vp,. Nja ik kan op de groep alleen mag je daar niks downloaden vgm

Je kunt ook in Word maken.
Silatunique
Landelijke ster



dan ga je op de laptop/computer?

Ik weet haast zeker dat ik dat programma niey mag downloaden plus ik zit alleen op school in de pauze op vp,. Nja ik kan op de groep alleen mag je daar niks downloaden vgm

Je kunt ook in Word maken.

ECHT? omg dat heb ik
Account verwijderd




Ik weet haast zeker dat ik dat programma niey mag downloaden plus ik zit alleen op school in de pauze op vp,. Nja ik kan op de groep alleen mag je daar niks downloaden vgm

Je kunt ook in Word maken.

ECHT? omg dat heb ik

WAUW
Toothless
Wereldberoemd



hh


Merel
Straatmuzikant



Jaaaaa ^-^
Anoniem
YouTube-ster



Niet echt, een beetje om dezelfde reden als Wout.
Toen je bij Creativity werd afgewezen was je de hele tijd depressief en als je CT'er bent of wil worden moet je tegen kritiek kunnen, en doorzettingsvermogen
Toothless
Wereldberoemd



Niet echt, een beetje om dezelfde reden als Wout.
Toen je bij Creativity werd afgewezen was je de hele tijd depressief en als je CT'er bent of wil worden moet je tegen kritiek kunnen, en doorzettingsvermogen

Ja, dat besef ik me. Maar daar werk ik hard aan! En ik ben zeker een doorzetter! Toen, met dat creativity gebeuren, had ik gewoon écht mijn dag niet.
Toothless
Wereldberoemd



hh
Toothless
Wereldberoemd



Mijn solli is bijna af! Moet alleen nog een grote competitie bedenken en en uitwerken. Wish me luck! C:
Toothless
Wereldberoemd



Sollicitatie is verstuurd. C:  Nu maar afwachten..
xAnna
Straatmuzikant



Ik vond je een goede uitleg hebben. Wel jammer van de missende competitie. Maar je motivatie en je uitleg etc waren prima! Ik drukte daarom op ja. 
Sophrosyne
Straatmuzikant



Niet echt, een beetje om dezelfde reden als Wout.
Toen je bij Creativity werd afgewezen was je de hele tijd depressief en als je CT'er bent of wil worden moet je tegen kritiek kunnen, en doorzettingsvermogen

Toothless
Wereldberoemd



Niet echt, een beetje om dezelfde reden als Wout.
Toen je bij Creativity werd afgewezen was je de hele tijd depressief en als je CT'er bent of wil worden moet je tegen kritiek kunnen, en doorzettingsvermogen


Dat is wel waar. Maar juist van die afwijzing heb ik veel geleerd. Ik ga bijvoorbeeld binnenkort opnieuw meedoen. En ik begrijp dat de meeste mensen mij daarom niet als CT-er zien, maar ik denk dat dit juist goed is voor mijn zelfvertrouwen en om te leren omgaan met kritiek. Maar inderdaad, je kunt het van twee kanten zien. Ik heb meegedaan en we kijken wel wat het wordt. C;
Ik ga me nu ook niet teveel richten op dat ik word aangenomen. Toen bij Creativity dacht ik echt dat het goed zat, daardoor was het zo'n tegenslag. Nu ga ik niets meer verwachten en wacht ik gewoon af.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: