Felicia schreef: Hoe in hemelsnaM moet ik die sessie volgen als ik haast altijd op me ipadzit
dan ga je op de laptop/computer?
Ik weet haast zeker dat ik dat programma niey mag downloaden plus ik zit alleen op school in de pauze op vp,. Nja ik kan op de groep alleen mag je daar niks downloaden vgm
Skeeregurl schreef: dan ga je op de laptop/computer?
Ik weet haast zeker dat ik dat programma niey mag downloaden plus ik zit alleen op school in de pauze op vp,. Nja ik kan op de groep alleen mag je daar niks downloaden vgm
Je kunt ook in Word maken.
ECHT? omg dat heb ik
Account verwijderd
schreef:
Deruloux schreef:
Empire schreef:
Felicia schreef: Ik weet haast zeker dat ik dat programma niey mag downloaden plus ik zit alleen op school in de pauze op vp,. Nja ik kan op de groep alleen mag je daar niks downloaden vgm
Chrysalis schreef: Niet echt, een beetje om dezelfde reden als Wout. Toen je bij Creativity werd afgewezen was je de hele tijd depressief en als je CT'er bent of wil worden moet je tegen kritiek kunnen, en doorzettingsvermogen
xLisa schreef: Niet echt, een beetje om dezelfde reden als Wout. Toen je bij Creativity werd afgewezen was je de hele tijd depressief en als je CT'er bent of wil worden moet je tegen kritiek kunnen, en doorzettingsvermogen
Ja, dat besef ik me. Maar daar werk ik hard aan! En ik ben zeker een doorzetter! Toen, met dat creativity gebeuren, had ik gewoon écht mijn dag niet.
xAnna schreef: Ik vond je een goede uitleg hebben. Wel jammer van de missende competitie. Maar je motivatie en je uitleg etc waren prima! Ik drukte daarom op ja.
xLisa schreef: Niet echt, een beetje om dezelfde reden als Wout. Toen je bij Creativity werd afgewezen was je de hele tijd depressief en als je CT'er bent of wil worden moet je tegen kritiek kunnen, en doorzettingsvermogen
xLisa schreef: Niet echt, een beetje om dezelfde reden als Wout. Toen je bij Creativity werd afgewezen was je de hele tijd depressief en als je CT'er bent of wil worden moet je tegen kritiek kunnen, en doorzettingsvermogen
Dat is wel waar. Maar juist van die afwijzing heb ik veel geleerd. Ik ga bijvoorbeeld binnenkort opnieuw meedoen. En ik begrijp dat de meeste mensen mij daarom niet als CT-er zien, maar ik denk dat dit juist goed is voor mijn zelfvertrouwen en om te leren omgaan met kritiek. Maar inderdaad, je kunt het van twee kanten zien. Ik heb meegedaan en we kijken wel wat het wordt. C; Ik ga me nu ook niet teveel richten op dat ik word aangenomen. Toen bij Creativity dacht ik echt dat het goed zat, daardoor was het zo'n tegenslag. Nu ga ik niets meer verwachten en wacht ik gewoon af.