Alessa schreef:
Ik zit pas ehm vanaaf 13 oktober 2013 dus idk hoelang ik hier zit ahahahah maar ik vindt vp een gezellige site geworden met veel minder drama .
en de achtergrond van de site veranderd regelmatig
meer heb ik eerlijk gezegt niet zoo dus....
Ik zit pas ehm vanaaf 13 oktober 2013 dus idk hoelang ik hier zit ahahahah maar ik vindt vp een gezellige site geworden met veel minder drama .
en de achtergrond van de site veranderd regelmatig
meer heb ik eerlijk gezegt niet zoo dus....


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18