Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
9 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Laten we allemaal herinneringen ophalen enzo
Alessa
Popster



Toen op de eerste dag van vp dat ik kwam zeg maar. En m,n eerste topic ik ben nieuw. Weet ik  nog dat kay zei van kom wat vaker op het forum joh je hebt nog maar 6 geplaatst. Xd leuke herrinering
Anoniem
YouTube-ster



ah nee dat was de proefversie ofzo, dit was dag 1:

VP Tijdlijn
Femke
YouTube-ster



weet je ook nog hoeveel geld je elke dag kreeg 

Toen had je ook zo'n kamer
Anoniem
Popster



ah nee dat was de proefversie ofzo, dit was dag 1:



OOoooh, jah die bovenste haha. Helemaal roze enzo.

Dat topic: "Hier kan je letterlijk zeggen 'ik heb fans'"
Hahaha
Anoniem
YouTube-ster



ah nee dat was de proefversie ofzo, dit was dag 1:



OOoooh, jah die bovenste haha. Helemaal roze enzo.

Dat topic: "Hier kan je letterlijk zeggen 'ik heb fans'"
Hahaha

ja haha dat topic herinner ik me zelfs nog xd
Anoniem
Popster



ah nee dat was de proefversie ofzo, dit was dag 1:



OOoooh, jah die bovenste haha. Helemaal roze enzo.

Dat topic: "Hier kan je letterlijk zeggen 'ik heb fans'"
Hahaha

ja haha dat topic herinner ik me zelfs nog xd

Ik niet, oeps. Dat topic eronder dan haha: Beste Admin & Lianne , net alson Lianne geen admin is.
Anoniem
Popster



Oh en like 1/4 van vp was toen PT lid omdat het zo makkelijk was om erin te raken maar echt meer dan de helft van de mensen die PT waren deden echt niets meer.
Lanvin
YouTube-ster



Wout ik wist niet dat jij moderator was.. of misschien heb ik het wel geweten maar was ik het vergeten. xd Maar eh, ik ga zeker dit topic volgen! Wil wel eens lezen hoe vp vroeger was. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik was toen heel lief 

hahaha nu ben je een rat (l) ly
Daddy
Internationale ster



Hotanddangerousvomg looove
Anoniem
Popster



weet jenog met de optredens hoeveel pd
of toen met dat emma wegging
Anoniem
Popster



of de eerste modverkiezingen
Anoniem
Popster



weet je ook nog hoeveel geld je elke dag kreeg 

Toen had je ook zo'n kamer

toen waren er nog veel spelersonline 
Anoniem
Popster



maar het slechtste moment was met donateur activants en manager voor hoger level kwamen

en de studio wegging
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: