Alessa schreef:
Toen op de eerste dag van vp dat ik kwam zeg maar. En m,n eerste topic ik ben nieuw. Weet ik nog dat kay zei van kom wat vaker op het forum joh je hebt nog maar 6 geplaatst. Xd leuke herrinering
Toen op de eerste dag van vp dat ik kwam zeg maar. En m,n eerste topic ik ben nieuw. Weet ik nog dat kay zei van kom wat vaker op het forum joh je hebt nog maar 6 geplaatst. Xd leuke herrinering


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18

