Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
7 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Wie doen mee aan de CT verkiezingen?
Anoniem
Minister of Pop



Ik niet, maar die van jou is echt heel erg goed ;3

Thaaanks!

@Felicia, staat je solli in je blog?

Nee
Account verwijderd




Ik niet, maar die van jou is echt heel erg goed ;3

Thaaanks!

@Felicia, staat je solli in je blog?

Nee

Mag ik misschien je sollicitatie lezen? ^-^
josgurth
Playback-ster



Thaaanks!

@Felicia, staat je solli in je blog?

Nee

Mag ik misschien je sollicitatie lezen? ^-^

!!

De deadline is al verstreken :3
Account verwijderd




Nee

Mag ik misschien je sollicitatie lezen? ^-^

!!

De deadline is al verstreken :3

Je hoeft 'm toch niet online te zetten maar wel insturen?
josgurth
Playback-ster



Mag ik misschien je sollicitatie lezen? ^-^

!!

De deadline is al verstreken :3

Je hoeft 'm toch niet online te zetten maar wel insturen?

Zolang het CT hem maar kan lezen haha
Account verwijderd




!!

De deadline is al verstreken :3

Je hoeft 'm toch niet online te zetten maar wel insturen?

Zolang het CT hem maar kan lezen haha

Yupp c:
Anoniem
YouTube-ster



Ik! :3.

Account verwijderd




Nope, niet meer heb me teruggetrokken.
Ligeia
Wereldberoemd



Ik!
Anoniem
Popster



Ik, maar ik word het echt never nooit, ik ben zo slecht omg.

jaa omgg jij bent zoo slecht,


btw check forum, gaan de laatste beoordelen

Phoe, zoveel last-minute. Ik stuurde mijn sollicitatie ook pas de laatste dag eigenlijk haha, ik besloot toen pas om mee te doen en had mijn hele sollicitatie om een half uurtje gemaakt en verstuurd.
Ligeia
Wereldberoemd



jaa omgg jij bent zoo slecht,


btw check forum, gaan de laatste beoordelen

Phoe, zoveel last-minute. Ik stuurde mijn sollicitatie ook pas de laatste dag eigenlijk haha, ik besloot toen pas om mee te doen en had mijn hele sollicitatie om een half uurtje gemaakt en verstuurd.

wat

ik duurde er 4 uur over sadsad

Ik 3 dagen sadsad
Ligeia
Wereldberoemd



wat

ik duurde er 4 uur over sadsad

Ik 3 dagen sadsad

hoe

Ik heb hem heel uitgebreid gedaan en wou echt alles perfect hebben, maar ik heb het gevoel dat dat voor niks is geweest..
Anoniem
Popster



jaa omgg jij bent zoo slecht,


btw check forum, gaan de laatste beoordelen

Phoe, zoveel last-minute. Ik stuurde mijn sollicitatie ook pas de laatste dag eigenlijk haha, ik besloot toen pas om mee te doen en had mijn hele sollicitatie om een half uurtje gemaakt en verstuurd.

wat

ik duurde er 4 uur over sadsad

Ik was vergeten dat er verkiezingen waren en toen vond ik dat dus terug en toen zag ik dat die dag de laatste dag was dus was ik opeens super snel haha. Ik rekende er dan ook niet op dat ik echt CT'er ging worden.
Anoniem
Internationale ster



Ik, maar ik word het echt never nooit, ik ben zo slecht omg.

jaa omgg jij bent zoo slecht,


btw check forum, gaan de laatste beoordelen

Phoe, zoveel last-minute. Ik stuurde mijn sollicitatie ook pas de laatste dag eigenlijk haha, ik besloot toen pas om mee te doen en had mijn hele sollicitatie om een half uurtje gemaakt en verstuurd.

ik was volgens mij redelijk snel nog met mn solli haha ik heb er miss 2 uur over gedaan ofzo haha
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: