Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik heb al 3 mailtjes ontvangen...
Anoniem
Wereldberoemd



Ik niet huhuhu.
Ok eigenlijk is dat meer negatief dan positief :/

Lix
YouTube-ster



Je hebt er al 1 verstuurd aan mij hoor, haha. Ik denk dat ik er 1 voor jou ga maken :3

.. oh ja #smartass
Oeh ;D

Mhihihi eyebrows Ik ga mijn lelijke hoofd er wel opdoen

Jouw hoofd is echt niet lelijk xD
Gray
Wereldberoemd



.. oh ja #smartass
Oeh ;D

Mhihihi eyebrows Ik ga mijn lelijke hoofd er wel opdoen

Jouw hoofd is echt niet lelijk xD

Hoe weet jij dat :o
Lix
YouTube-ster



Mhihihi eyebrows Ik ga mijn lelijke hoofd er wel opdoen

Jouw hoofd is echt niet lelijk xD

Hoe weet jij dat <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

ik stalk je, duh
Gray
Wereldberoemd



Jouw hoofd is echt niet lelijk xD

Hoe weet jij dat <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>

ik stalk je, duh

OMG weer een fan! Richt een fanclub op voor mij dan met Roos en Esmee xd
Lix
YouTube-ster



Hoe weet jij dat <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'>

ik stalk je, duh

OMG weer een fan! Richt een fanclub op voor mij dan met Roos en Esmee xd

Hahah, goed plan xD
Gray
Wereldberoemd



ik stalk je, duh

OMG weer een fan! Richt een fanclub op voor mij dan met Roos en Esmee xd

Hahah, goed plan xD

Nee, maar oké, even serieus. Ik heb gewoon een lelijk hoofd, geef toe
Lix
YouTube-ster



OMG weer een fan! Richt een fanclub op voor mij dan met Roos en Esmee xd

Hahah, goed plan xD

Nee, maar oké, even serieus. Ik heb gewoon een lelijk hoofd, geef toe

.. nee
Sophrosyne
Straatmuzikant



Haha ik had er 5 ff jenken..
Gray
Wereldberoemd



Haha ik had er 5 ff jenken..

Weet je al voor wie je er 1 gaat maken dan?
Gray
Wereldberoemd



Hahah, goed plan xD

Nee, maar oké, even serieus. Ik heb gewoon een lelijk hoofd, geef toe

.. nee

Tss
Sophrosyne
Straatmuzikant



Haha ik had er 5 ff jenken..

Weet je al voor wie je er 1 gaat maken dan?

Ik heb er 1 voor Elke gemaakt, die heeft het namelijk nodig en ze doet er hele leuke dingen voor terug!
Lix
YouTube-ster



Ik nog geen hehe

Wil je er een? ;P
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb er ook al 2 ontvangen, maar ik heb geen webcam en ik mag sowieso geen signs maken van mijn ouders :p
Gray
Wereldberoemd



Zo mijn sign is af
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste