Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik bied even mijn excuses aan.
Anoniem
Popster



Goed dat je je excuses maakt <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>
Ik heb er niet heel veel last van gehad, maar toch goed dat je dit doet. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>
Veel plezier in het CT. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Gray
Wereldberoemd



Goed dat je je excuses maakt <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>
Ik heb er niet heel veel last van gehad, maar toch goed dat je dit doet. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>
Veel plezier in het CT. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>


:)
Gray
Wereldberoemd



hh c:
Anoniem
YouTube-ster



t was een beetje alsof je het er in wreef voor de mensen geen ct'er waren geworden..
Gray
Wereldberoemd



t was een beetje alsof je het er in wreef voor de mensen geen ct'er waren geworden..

Dat deed ik echt niet, als het zo overkwam, deed ik dat niet bewust. Maar ik zou het echt nooit doen om die reden. 
Anoniem
YouTube-ster



t was een beetje alsof je het er in wreef voor de mensen geen ct'er waren geworden..

Dat deed ik echt niet, als het zo overkwam, deed ik dat niet bewust. Maar ik zou het echt nooit doen om die reden. 

Ja ik snap dat je gewoon heel blij was ^^
Gray
Wereldberoemd



t was een beetje alsof je het er in wreef voor de mensen geen ct'er waren geworden..

Dat deed ik echt niet, als het zo overkwam, deed ik dat niet bewust. Maar ik zou het echt nooit doen om die reden. 

Ja ik snap dat je gewoon heel blij was ^^

:) Kwam ik echt zo over? :c Ik wil de mensen die het niet zijn geworden echt niet 'belachelijk' maken of iets dergelijk :c
Cynthia
Straatmuzikant



Ik heb er niks van gemerkt, maar ik ben de afgelopen dagen ook weinig online geweest.. Gefeliciteerd met je functie.
Gray
Wereldberoemd



Ik heb er niks van gemerkt, maar ik ben de afgelopen dagen ook weinig online geweest.. Gefeliciteerd met je functie.

Oké, bedankt c:
CRFJ
Internationale ster



Het si goed dt je dit doet, maar ik begreep ook waarom je het deet (: (en had er weinig last van tbh)
Anoniem
Popster



ik was het weer vergeten maar veel succ6 met je taak
Gray
Wereldberoemd



:) ^-^
Gray
Wereldberoemd



Het CT is ook erg leuk hahaha! Ik wens je veel succes <3

Haha, bedankt ^-^
Anoniem
YouTube-ster



t was een beetje alsof je het er in wreef voor de mensen geen ct'er waren geworden..

Gray
Wereldberoemd



t was een beetje alsof je het er in wreef voor de mensen geen ct'er waren geworden..


Lees even terug, bladzijde 2 c:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste