Haechan schreef:
Tooth schreef:
Goed dat je je excuses maakt
Ik heb er niet heel veel last van gehad, maar toch goed dat je dit doet.
Veel plezier in het CT.
Goed dat je je excuses maakt

Ik heb er niet heel veel last van gehad, maar toch goed dat je dit doet.

Veel plezier in het CT.



0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17