Songbird schreef:
Wow, Bram bestuurt een klein leger.
Lief dat jullie dat doen voor hem. Ik ging hem net cr opsturen, haha.
themissfortune schreef:
haha oke
NinaH schreef:
Ik had hem al aan Bram gegeven c:
themissfortune schreef:
ja daar was ik al bang voor helaas, k wilde hem voor bram
ja daar was ik al bang voor helaas, k wilde hem voor bram
Ik had hem al aan Bram gegeven c:
haha oke
Wow, Bram bestuurt een klein leger.
Lief dat jullie dat doen voor hem. Ik ging hem net cr opsturen, haha.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
10 cr




0
ik bied 6cr
hoeveel is deze waard? ik wil hem wel graag namelijk
3cr?

