Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik stop. Wat wil je?
Songbird
Playback-ster



ja daar was ik al bang voor helaas, k wilde hem voor bram  


Ik had hem al aan Bram gegeven c:

haha oke

Wow, Bram bestuurt een klein leger. :) Lief dat jullie dat doen voor hem. Ik ging hem net cr opsturen, haha.
themissfortune
Straatmuzikant



Ik had hem al aan Bram gegeven c:

haha oke

Daar voor kocht ik hem ook xd. Ik had hem toch al.

ja k begreep t
ik vond het wel leuk om hem te geven hij heeft nog van me te goed
Songbird
Playback-ster



Britttttieeeee :'c

:$
Songbird
Playback-ster



10 cr

Ik bood geen 25 xd

Heb ik 25 ingevuld? :s
Gray
Wereldberoemd



10 cr

Ik bood geen 25 xd

Heb ik 25 ingevuld? <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>

Ja xd
Songbird
Playback-ster



Ik bood geen 25 xd

Heb ik 25 ingevuld? <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>'>

Ja xd

Zo, aangepast! 
Numb
Playback-ster



ik hoef niets. jammer dat je stopt sad
Songbird
Playback-ster



Britttttieeeee :'c

<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Don't goooo :c

Maar ik ben niet weg. Ik kom alleen nog minder online. <3 Maar ik wil mijn spullen niet laten wegrotten. (: Plus nu doe ik anderen plezier met cr en pd! 
http://virtualpopstar.com/social/forum?category=11&topic=373971
Songbird
Playback-ster



ik hoef niets. jammer dat je stopt sad

Echt niet? 
Pradatjuh
Karaoke-ster



geef je ook gratis spullen weg ik ben niet zo rijk
Numb
Playback-ster



ik hoef niets. jammer dat je stopt sad

Echt niet? 

nee, tuurlijk niet lol
Stevie
YouTube-ster



 109,- |  0 | 
Ik kan niet echt wat kopen haha. Maar jammer dat je stopt ook al kende ik je niet!
lena
YouTube-ster



ik bied 6cr 
themissfortune
Straatmuzikant



 hoeveel is deze waard? ik wil hem wel graag namelijk
en die elsa jurk ook!!


3cr?
BearsFight
Straatmuzikant




5 5 10? ;3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste