Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Hee guys! I'm back :D
Anoniem
Straatmuzikant



Welcome back! Herken je naamw el een beetje!

Thanks! Dat is een goed begin haha ;D
Anoniem
Straatmuzikant



Ik luister net nightcore.... xD

Hahah :p
Anoniem
Wereldberoemd



Omg LINDAAAA! <3

ILSE!!! n-n <3 

P.s Gefeliciteerd met je moderatorschap! :3

Dankje Linda de Pinda!! (l)
Anoniem
Straatmuzikant



Nee srsly, je zag rook van het branden :'D

Dat lijkt me best gevaarlijk 0-0

Ja, mij eigenlijk ook. Maar ik vond het groot en deels echt awesome XD

Lijkt me ook ja, stijgt er ineens rook uit je arm op HAHAHA
ikk
YouTube-ster



Ik luister net nightcore.... xD

Hahah <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

ik luister eigenlijk altijd nightcore, maar oke... u.u
Anoniem
Straatmuzikant



Hee, leuk je weer eens te zien!

Eensgelijk!
Anoniem
Straatmuzikant



Omg LINDAAAA! <3

ILSE!!! n-n <3 

P.s Gefeliciteerd met je moderatorschap! :3

Dankje Linda de Pinda!! <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>

Alsje Ilse de ..... Niks rijmt op jouw naam ;-;
Anoniem
Straatmuzikant



Ik luister net nightcore.... xD

Hahah <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

ik luister eigenlijk altijd nightcore, maar oke... u.u

Haha, ik luisterde het eerst ook, maar nu niet meer. c:
ikk
YouTube-ster



Hahah <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

ik luister eigenlijk altijd nightcore, maar oke... u.u

Haha, ik luisterde het eerst ook, maar nu niet meer. c:

Ik vind het fijn dat het sneller is. Bij normale muziek denk ik vaak; ´Kom oooop..!!!! Schiet op, zing sneller...D:´.
Marissa
Internationale ster



Dat lijkt me best gevaarlijk 0-0

Ja, mij eigenlijk ook. Maar ik vond het groot en deels echt awesome XD

Lijkt me ook ja, stijgt er ineens rook uit je arm op HAHAHA

Firebendaaaaahhhh
From my armpit cool
Anoniem
Wereldberoemd



ILSE!!! n-n <3 

P.s Gefeliciteerd met je moderatorschap! :3

Dankje Linda de Pinda!! <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>

Alsje Ilse de ..... Niks rijmt op jouw naam ;-;

Hahaha weet ik!
Anoniem
Straatmuzikant



Hee, leuk je weer eens te zien!

Eensgelijk!

Danke schön <3

Jawoel! Het enige Duits dat ik ken HAHA x)
Anoniem
Straatmuzikant



ik luister eigenlijk altijd nightcore, maar oke... u.u

Haha, ik luisterde het eerst ook, maar nu niet meer. c:

Ik vind het fijn dat het sneller is. Bij normale muziek denk ik vaak; ´Kom oooop..!!!! Schiet op, zing sneller...D:´.

Ja is het ook, maar de toon wordt ook hoger wat best vervelend is vind ik :c
ikk
YouTube-ster



Haha, ik luisterde het eerst ook, maar nu niet meer. c:

Ik vind het fijn dat het sneller is. Bij normale muziek denk ik vaak; ´Kom oooop..!!!! Schiet op, zing sneller...D:´.

Ja is het ook, maar de toon wordt ook hoger wat best vervelend is vind ik :c

Nah, dat klinkt juist schattig :3
Anoniem
Straatmuzikant



Ja, mij eigenlijk ook. Maar ik vond het groot en deels echt awesome XD

Lijkt me ook ja, stijgt er ineens rook uit je arm op HAHAHA

Firebendaaaaahhhh
From my armpit cool

Vuurheer!!
Hahaha, dan ben ik Momo :33
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste