Berichten
Platenlabel
Recent online: 53
Manager:
Inactief (klik voor info)
Maak gratis account | Log in
Je bent niet ingelogd
Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0
|
0
|
0
|
0
|
0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
bluesweater
weltrusten!
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
xlorenzox
Hup Holland Hup🇳🇱🧡⚽️
Anoniem
👟 ⚽️ 🥅 🏟️ 🎉
Anoniem
Ik mis Harry
DutchStoryLover
LOVE het nieuwe album van Niall
Anoniem
Ik wens iedereen een heel fijne junie!
Mai
omg ik zie allemaal spelers met motten vleugels, tell me how i get them ??
bluesweater
Yay! nieuwe achtergrond!!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account?
Klik hier
om een gratis account aan te maken.
> Sluiten
Forum
Startalk
Blogstatistieken
Vriendenbeheer
Vriendenbeheer
Facebookvrienden uitnodigen
Topics
Berichten
Professional Artist brons
Totaal aantal maanden manager gehad
Star Magnet VIP
Aantal spelers die een account aanmaakten na het klikken op jouw promotielink en die het level YouTube-ster hebben behaald!
Fashion Star brons
Aantal opeenvolgende dagen nieuwe look
The Socializer brons
Posts op andermans forum/blog/gastenboek
Marathon Master goud
Aantal opeenvolgende dagen online geweest
World Dominator zilver
Aantal voltooide tours
12
van de
24
sterren behaald
Forum
Game
<
Virtual Popstar
Eerste
|
Vorige
| Pagina:
1
2
3
4
5
|
Volgende
|
Laatste
Hee guys! I'm back :D
Anoniem
Straatmuzikant
Scientist schreef:
Melisandre schreef:
Welcome back! Herken je naamw el een beetje!
Thanks! Dat is een goed begin haha ;D
Anoniem
Straatmuzikant
Scientist schreef:
ikk schreef:
Ik luister net nightcore.... xD
Hahah
Anoniem
Wereldberoemd
Roseberry schreef:
Nightcore schreef:
Ilse schreef:
Omg LINDAAAA! <3
ILSE!!! n-n <3
P.s Gefeliciteerd met je moderatorschap! :3
Dankje Linda de Pinda!!
Anoniem
Straatmuzikant
Scientist schreef:
Safety schreef:
Nightcore schreef:
Safety schreef:
Nee srsly, je zag rook van het branden :'D
Dat lijkt me best gevaarlijk 0-0
Ja, mij eigenlijk ook. Maar ik vond het groot en deels echt awesome XD
Lijkt me ook ja, stijgt er ineens rook uit je arm op HAHAHA
ikk
YouTube-ster
ikk schreef:
Nightcore schreef:
ikk schreef:
Ik luister net nightcore.... xD
Hahah
ik luister eigenlijk altijd nightcore, maar oke... u.u
Anoniem
Straatmuzikant
Scientist schreef:
Unashamed schreef:
Hee, leuk je weer eens te zien!
Eensgelijk!
Anoniem
Straatmuzikant
Scientist schreef:
Ilse schreef:
Nightcore schreef:
Ilse schreef:
Omg LINDAAAA! <3
ILSE!!! n-n <3
P.s Gefeliciteerd met je moderatorschap! :3
Dankje Linda de Pinda!!
Alsje Ilse de ..... Niks rijmt op jouw naam ;-;
Anoniem
Straatmuzikant
Scientist schreef:
ikk schreef:
Nightcore schreef:
ikk schreef:
Ik luister net nightcore.... xD
Hahah
ik luister eigenlijk altijd nightcore, maar oke... u.u
Haha, ik luisterde het eerst ook, maar nu niet meer. c:
ikk
YouTube-ster
ikk schreef:
Nightcore schreef:
ikk schreef:
Nightcore schreef:
Hahah
ik luister eigenlijk altijd nightcore, maar oke... u.u
Haha, ik luisterde het eerst ook, maar nu niet meer. c:
Ik vind het fijn dat het sneller is. Bij normale muziek denk ik vaak; ´Kom oooop..!!!! Schiet op, zing sneller...D:´.
Marissa
Internationale ster
Marissa schreef:
Nightcore schreef:
Safety schreef:
Nightcore schreef:
Dat lijkt me best gevaarlijk 0-0
Ja, mij eigenlijk ook. Maar ik vond het groot en deels echt awesome XD
Lijkt me ook ja, stijgt er ineens rook uit je arm op HAHAHA
Firebendaaaaahhhh
From my armpit
Anoniem
Wereldberoemd
Roseberry schreef:
Nightcore schreef:
Ilse schreef:
Nightcore schreef:
ILSE!!! n-n <3
P.s Gefeliciteerd met je moderatorschap! :3
Dankje Linda de Pinda!!
Alsje Ilse de ..... Niks rijmt op jouw naam ;-;
Hahaha weet ik!
Anoniem
Straatmuzikant
Scientist schreef:
Unashamed schreef:
Nightcore schreef:
Unashamed schreef:
Hee, leuk je weer eens te zien!
Eensgelijk!
Danke schön <3
Jawoel! Het enige Duits dat ik ken HAHA x)
Anoniem
Straatmuzikant
Scientist schreef:
ikk schreef:
Nightcore schreef:
ikk schreef:
ik luister eigenlijk altijd nightcore, maar oke... u.u
Haha, ik luisterde het eerst ook, maar nu niet meer. c:
Ik vind het fijn dat het sneller is. Bij normale muziek denk ik vaak; ´Kom oooop..!!!! Schiet op, zing sneller...D:´.
Ja is het ook, maar de toon wordt ook hoger wat best vervelend is vind ik :c
ikk
YouTube-ster
ikk schreef:
Nightcore schreef:
ikk schreef:
Nightcore schreef:
Haha, ik luisterde het eerst ook, maar nu niet meer. c:
Ik vind het fijn dat het sneller is. Bij normale muziek denk ik vaak; ´Kom oooop..!!!! Schiet op, zing sneller...D:´.
Ja is het ook, maar de toon wordt ook hoger wat best vervelend is vind ik :c
Nah, dat klinkt juist schattig :3
Anoniem
Straatmuzikant
Scientist schreef:
Safety schreef:
Nightcore schreef:
Safety schreef:
Ja, mij eigenlijk ook. Maar ik vond het groot en deels echt awesome XD
Lijkt me ook ja, stijgt er ineens rook uit je arm op HAHAHA
Firebendaaaaahhhh
From my armpit
Vuurheer!!
Hahaha, dan ben ik Momo :33
Plaats een reactie
Reageer
Deel dit topic op:
Om nieuwe berichten te laden:
ingeschakeld
Eerste
|
Vorige
| Pagina:
1
2
3
4
5
|
Volgende
|
Laatste